Nekad Texas1123 | Medlem ansökning [Daddy Kiko]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Texas1123

Icke Medlem
Meddelanden
2
Reaction score
0
Vad är ditt namn i verkligheten? Texas Andersson

Vad är ditt discord namn? texasbby69 eller texasbby1 vet inte vilket som är mitt vanliga

Vad är ditt födelsedatum? 14 Augusti 2009

Berätta om din karaktär. Han heter Texas Andersson och han är född 1999-01-01 och upvuxen i svergie. han hade en helt okej uppväxt hans föräldrar skilde sig när han var 3 år gammal och han har 1 lillebror som är 2 år yngre men Texas hade inte så bra i skolan och han hade inte så bra betyg i skolan, Texas har en lillebror som heter Albin Andersson och dom bråkade väldigt mycket när dom var små, och det tyckte dom var jätte roligt men de gjorde inte doms föräldrar, så när Texas fyllde 18 år så flyttade han ifrån sina föräldrar och ifrån Albin, till en lite större stad som heter unive där hittade han en tjej som bodde i en lägenhet och han flyttade in med hon efter 2 månader men de ända problemet var att han hade inte så mycket pengar för han lyckades inte få ett jobb men han ville bli bilmekaniker om några år och de satsar han fortfarnde på och hoppas drömmen kommer att hända, han lever ett bra liv med sin sambo.

Vad kan du bidra med till serverns RP? jag kan garantera att jag kommer vara en rolig spelare på servern som kommer sköta rp nivån på ett bra sett jag kommer inte att lalla och jag kommer försöka skaffa ett jobb där jag kan laga bilar till folk och om jag inte klarar det så hittar jag ett annat jobb som jag tycker ser intresant ut och jag kommer vara trevlig och sköta mig på servern. och tänka på vad jag gör och de är viktigt att alltid utgå ifrån verkligheten.

Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Att spela för motpartenrns vinst betyder man gör någonting som hjälper motsåndaren att vinna isället för sig själv eller någon annan.

Har du läst och förstått serverns regler? Kan du ge exempel på några av dem? Rdm innebär att du eller någon annan går och dödar folk utan en andlening eller ett scenario. Copbait tileksempel Att du försöker få polisens uppmärsamhet genom att köra efter dom eller köra för fort, sladda framför dom. Powergaming ett tilleksempel om du korckar så ska du reagera på dina skador ungeför som om du skulle krockat i verkligeten. och till sist vdm att du andänder ditt bil som ett vapen/ kör på folk med en bil. meta gaming, man får inte sitta i ett samtal på tilleksempel discord och säga vart man är och om man blir kidnappad eller något annat man måste alltid prata ingame.

Har du någon erfarenhet inom rollspel? Ja de har jag har varit medlem på unive för ungefär 1 år sedan och ägde även ett gäng då. och har 900+ timmar på fivem och dom flästa timmarna har jag seplat på rp sevrar, har också varit medlem och staff på många andra servar.

Heter du samma på discord som på steam? Ja

Vill du berätta något mer om dig själv som du tror skulle vara relevant för din ansökan? Nej

Nekad.
Anledning:
Fel discord namn på båda, lägg till Hashtagg med också! samt utveckla Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario?

Du får ansöka igen om 24h. Lycka till nästa gång!

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka