Nekad terrorillern | Medlem ansökning (zimma_36)

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

terrorillern

Icke Medlem
Meddelanden
8
Reaction score
0
Vad är ditt namn i verkligheten? Oskar

Vad är ditt discord namn? terrorillern

Vad är ditt födelsedatum? 1 September 2007

Berätta om din karaktär. Min karaktär heter Erik Berg och är en framgångsrik bilförsäljare och en mycket motor intresserad kille. Han är en mycket driven person som alltid vill göra rätt för sig. De positiva karaktärsdragen Erik har är att han är lojal, kreativ, öppensinnad och allmänbildad. De mindre positiva karaktärsdragen for Erik är hans korta temperament och den korta stubin han har. Erik är en man i tjuguårs åldern som bor i mirrorpark och älskar att hålla på med sin trädgård, likväl som han gillar att meka med olika typer av fordon. Eriks framtida mål är att bli en duktig och erfaren bilförsäljare där hans intressen ska kunna utveckla honom och hans karriär. Erik växte upp i paleto, ensam med sin mamma eftersom hans pappa stack vid tidig ålder. Han hade en väldigt tuff uppväxt, Erik och hans mamma hade ingen bil så Erik var tvungen att gå ner till skolan i stan, detta är grunden för hans framtida drivkraft att lyckas i livet.

Vad kan du bidra med till serverns RP? Jag kommer att bidra med en mycket seriös och laglig rp som jag vill utveckla genom ett socialt sam hänge samt lagliga arbeten. Att jag kommer bidra med en social rp som är grunden för ett bra klimat på servern. Att skapa unika scenarion som bidrar till en mer kreativ och rolig rp.

Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Att man spelar för båda parternas och scenariots skull istället för att någon ska vinna eller ha rätt. Detta eftersom att ett scenario där båda parterna kan vara sin egna del och bidra med sin unika rp, det kommer kunna skapa fler unika scenarion där alla kan gå ifrån och vara nöjda, även om man inte "vann". Att man inte spelar för att vinna utan att ha roligt.

Hur hittade du Unive? Jag har spelat ca 2 år på Unive tidigare och tog en paus.

Tillbaka