Accepterad Terrau | Ban överklagan [Savox]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Terrau

Icke Medlem
Meddelanden
6
Reaction score
0
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/id/noname18273/

Ditt Hex-ID: steam:11000010ca77f03

Vad är din discord tagg? NextLevelElliot#5612

Vem var det som bannade dig? Akam

Hur lång tid var din ban? 10 dagar

Var är du bannad? FiveM Servern

Vad står det som exakt anledning till din ban när du försöker komma in? Powergaming

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? Jag körde ifrån polisen och blev bannad.

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Jag gjorde donuts och polisen kom. Jag stack därifrån och fick polisen efter mig. När jag var vid motorvägen så stannade min bil och jag blev bannad.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Jag tycker det var en felaktig ban och tycker inte jag skulle få 10 dagars ban. Jag vet att alla admins gör allt de kan och jag förstår om dom ibland kan banna fel person.

Hur många tidigare avstängningar har du? 1

Ifall du hade blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Jag var helt ny på RP och visste inte att det var så seriöst så jag lallade rundor, efter den bannen har jag lärt mig att spela seriöst och jag försöker bli bättre på att rpa.

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Jag skulle läst reglerna tydligare och inte varit ett rövhål och lallat rundor.

Har du lärt dig någonting efter din ban? Absolut, att man ska respektera andra som spelar på samma server som en själv.

Har du läst våra regler? Ja

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka