Accepterad Teodorrrrr | Medlem ansökning [Zingo]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Teodorrrrr

Icke Medlem
Meddelanden
4
Reaction score
0
Vad är ditt namn i verkligheten? Teodor

Vad är ditt discord namn? Teo.blomgren

Vad är ditt födelsedatum? 12 Juni 2009

Heter du samma på Discord som på Steam? Ja

Förnamn, efternamn och ålder på din karaktär: min karaktär han heter Adrian Lövqvist och han är 26 år gammal

Hur skulle du beskriva din karaktärs personlighet i tre ord? Rolig, glad, vänlig

Bakgrund och framtidsplaner för din karaktär: Han är föd i sverige hans föräldrar skilde sig när adrian var liten och upp vuxen ute på landet. hans pappa jobbar mycket med traktorer och gillar at meka med bilar adrian tycker ochså onm bilar hans dröm för framtiden är att vara bonde eller jobba med aatt meka med bilar, morsan hans är en sjuksköterska och har gift sig med en annan man, adrian bor på en gård och sköter kossorna varje morgon. Han brukar åka runt med sin bil och glida runt i stan.

Vad kan du bidra med till serverns RP? Jag kan bidra med bra och seriös roleplay.

Vad innebär det att man kan/ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Det innebär att Inte bara jag ska vinna i alla senarion att dom andra ochså ska kuna vina i ett senario om vi tar tex om det är en skottlossning mellan poliser och kriminela så ska poliserna kunna vinna så att poliserna får ha lite roligt i rpn ochså eller tvärt om att kriminela ska vina och inte förlora senariot varje gång.

Har du någon gång brutit mot reglerna? Om ja, vad hände och vad lärde du dig av det? nej jag har aldrig brutit mot några regler.

Spelar du eller är du en aktiv medlem på någon annan svensk RP-server förutom Unive? Nej

Kan du ge exempel på några av serverns regler? RDM är att man inte får börja slås helt random, VDM är att man inte får använda sitt fordon som typ ett vapen, copbait att man inte får medvetet försöger få polisens uppmärksamhet metagaming att man använder sig utav information på karaktären sonm den inte vet, combat logging är att man försöker undvika senarion igenom att typ lämmna, reaktion rp att man ska spela med känslor ifall typ sin kompis blir medvetslös ska man låta typ lit lädsen, sutförnuft är att man ska tänka logiskt så att man gör saker man ka ngöra i värkligheten, NlR att man inte får minnas det som hände innan man innan man dog

Vill du berätta något mer om dig själv som du tror skulle vara relevant för din ansökan? Vet inte om deta är relevant men har disleksi

Vidare till muntlig intervju, du har 48h på dig att ta din intervju innan den automatiskt nekas. Lycka till!

Godkänd efter muntlig intervju. Din testperiod på 10 dagar startar nu. Välkommen till Unive!

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka