Tekn0
Icke Medlem
- Meddelanden
- 57
- Reaction score
- 0
Vad är din steam profil länk? https://steamcommunity.com/profiles/76561199141908871
Vad är ditt namn i verkligheten? Malte Wollesen
Vad är ditt discord namn? Tekn02K™#7484
Vad är ditt födelsedatum? 6 Juli 2021
Berätta om din karaktär. Min karaktär heter Rasmus Björnsson, Han är 26 år gammal och är från Växjö.
Rasmus barndom har inte varit speciellt bra, Hans pappa Björn var Alkoholist och hans mamma missbrukare.
Därför togs Rasmus till en ny Familj där de nya föräldrarna misshandlade och utnyttjade honom.
Konsekvenserna av detta var att Rasmus ville visa sina kompisar att han också kunde lyckas då andra barn såg ner på honom.
Så han började råna små butiker för att få råd till nya prylar för att sedan visa de andra barnen att han också har råd med dem dyra grejerna.
Pga hans uppväxt har Rasmus väldigt svårt för att lita på nya människor, Han är också en person med dåligt tålamod och kan uppfattas som aggressiv.
Rasmus har alltid i hela sitt liv velat tillhöra ett gäng eller en större familj.
Därför har han nu flyttat till Unive där han vill bekanta sig med befolkningen och förhoppningsvis komma med i något gäng.
Ett av Rasmus stora intressen är Motorsport då hans fosterpappa höll på mycket med Rally.
Varför ska just du bli Medlem på Unive? Jag tycker att jag borde bli medlem på Unive då jag kommer att tillföra mycket till servern, Jag har mycket erfarenhet av bra RP och kommer genomföra roliga scenarion för både mig själv och andra.
Så helt enkelt kommer jag tillföra bra RP till Unive.
Vad är det som får dig att vara intresserad av just Unive? Den höga RP nivån och alla unika scripts samt att jag har spelat 200 timmar på servern nu och tycker verkligen om den!
Hur hittade du Unive? En av mina kompisar är Support här så han tipsade om servern.
Vad har du för mål med ditt rollspel? Att bidra med en bra Rp nivå och ha roligt med andra på servern.
Enligt mig är det viktigt att båda sidor i ett scenario tycker att det som händer är roligt, Tycker de inte det är det ett misslyckat scenario.
Vad har du som mål att uppnå på Unive? Komma med i ett av de stora gängen och ha så roligt som möjligt.
Är du aktiv deltagare i andra servrar för tillfället? Nej det är jag inte då jag gillar Unive jätte mycket!
Vad är ditt namn i verkligheten? Malte Wollesen
Vad är ditt discord namn? Tekn02K™#7484
Vad är ditt födelsedatum? 6 Juli 2021
Berätta om din karaktär. Min karaktär heter Rasmus Björnsson, Han är 26 år gammal och är från Växjö.
Rasmus barndom har inte varit speciellt bra, Hans pappa Björn var Alkoholist och hans mamma missbrukare.
Därför togs Rasmus till en ny Familj där de nya föräldrarna misshandlade och utnyttjade honom.
Konsekvenserna av detta var att Rasmus ville visa sina kompisar att han också kunde lyckas då andra barn såg ner på honom.
Så han började råna små butiker för att få råd till nya prylar för att sedan visa de andra barnen att han också har råd med dem dyra grejerna.
Pga hans uppväxt har Rasmus väldigt svårt för att lita på nya människor, Han är också en person med dåligt tålamod och kan uppfattas som aggressiv.
Rasmus har alltid i hela sitt liv velat tillhöra ett gäng eller en större familj.
Därför har han nu flyttat till Unive där han vill bekanta sig med befolkningen och förhoppningsvis komma med i något gäng.
Ett av Rasmus stora intressen är Motorsport då hans fosterpappa höll på mycket med Rally.
Varför ska just du bli Medlem på Unive? Jag tycker att jag borde bli medlem på Unive då jag kommer att tillföra mycket till servern, Jag har mycket erfarenhet av bra RP och kommer genomföra roliga scenarion för både mig själv och andra.
Så helt enkelt kommer jag tillföra bra RP till Unive.
Vad är det som får dig att vara intresserad av just Unive? Den höga RP nivån och alla unika scripts samt att jag har spelat 200 timmar på servern nu och tycker verkligen om den!
Hur hittade du Unive? En av mina kompisar är Support här så han tipsade om servern.
Vad har du för mål med ditt rollspel? Att bidra med en bra Rp nivå och ha roligt med andra på servern.
Enligt mig är det viktigt att båda sidor i ett scenario tycker att det som händer är roligt, Tycker de inte det är det ett misslyckat scenario.
Vad har du som mål att uppnå på Unive? Komma med i ett av de stora gängen och ha så roligt som möjligt.
Är du aktiv deltagare i andra servrar för tillfället? Nej det är jag inte då jag gillar Unive jätte mycket!