Accepterad tekan1337 | Ban Överklagan [LUDDE]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

tekan1337

Icke Medlem
Meddelanden
176
Reaction score
8
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561198338355273/

Ditt Hex-ID: 110000116893049

Vad är din discord tagg? Tekan1337

Vem var det som bannade dig? indian å ludde

Var är du bannad? FiveM Servern, Discord servern

Bild på banmeddelande: Skärmbild 2023-09-12 173554.png

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? de bannade mig för att dom såg att jag tog massa vapen av en grabb i /spec. hela grejen är att dom inte sätt hela sidan och det kan olof intyga på

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. jag låg död uppe i sandy när en polis kommer, han skriver /me kollar puls och jag svarar med dålig puls samt anding. efter det lootar han 3 kroppar och skriver i lokal ooc varför svarar ingen på me, då skrev jag de gör jag viss och frågar varför han bara lootar som polis. han skriver sen i ooc ¨det går inte att rpa med er¨ sen drar han där ifrån efter han har lootat oss. jag väljer då att gå in i noclip specca han och kollar han inventory, då ser jag att han har 4 krim vapen och en m6a (han var aspirant) han hade alltså 1 krim vapen sen innan han loota oss och ett polis vapen han inte fick ha. jag väljer att ta dom skriva till han att hoppa support medans jag försöker få tag på en mod+. han kommer in i support as kaxig och med hög ton, efter några minuters diskuterande så kommer olof och han säger att det var dåligt från båda vilket jag respekterar till 100%. ingen får åtgärder, nån timme senare så får jag ban av ludde och indian för abuse utan att dom snackar med mig

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. tycker att ludde och indian gjorde rätt från vad dom såg men nu när jag berättat hela historian äre lite hårt med p ban visst dra helpern men blacka är lite hårt

Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. massa små skit

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? hade kunnat väntat på en mod eller högra och frågat dom vad man skulle göra. men dock så svara ingen

Har du lärt dig någonting efter din ban? att helper är it min grej

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? ja

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka