Nekad tegnebo1 | Medlem ansökning (alexander2005)

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

tegnebo1

Icke Medlem
Meddelanden
15
Reaction score
0
Vad är din steam profil länk? https://steamcommunity.com/profiles/76561199095704386/

Vad är ditt namn i verkligheten? Algot

Vad är ditt discord namn? cal the dragon#5367

Vad är ditt födelsedatum? 11 December 2007

Berätta om din karaktär. Min karaktär heter Jimmie Åkesson och han är 41 år. När han växte upp så var han fattig och hans föräldrar hade svårt att betala räkningar. Hans mamma hade 3 jobb och var nästan aldrig hemma så han var tvungen att leva med sin farsa som var alkoholist. Ibland kunde farsan bli riktigt arg och full så att han kunde bli aggressiv. Jimmie brukade gömma sig i sig garderob och bara vänta på att hans mamma skulle komma hem. När Jimmie började växa upp så kunde han ta hand om sig själv och göra sin egen mat. När Jimmie fyllde 15 så lämnade mamman Jimmies farsa för hon visste att det hade gått för långt. Jimmie älskade fotboll, han kunde träna upp till 3 gånger om veckan och så kunde han gå till närmsta fotbollsplan och träna på sin fritid. När Jimmie fyllde 18 så började han på en ny skola där nästan alla var gangsters. En gång när han gick i korridoren så kom det några grabbar fram till han och frågade ifall han ville hjälpa dom en sak och Jimmie sa självklart ja. Jimmie följde med dom till en ett ställe under en bro och sa att från och med nu så är du med i vårt gäng och ifall du lämnar så dödar vi dig. Men jag lämnade gänget och flyttade till unive men är fortfarande kriminell.Annars gillar jag bilar så kunde tänka mig ett sånt jobb med.

Varför ska just du bli Medlem på Unive? Jag ska bli medlem efter som att jag är kunnig inom alla regler och har väldigt starka erfareheter inom RP. Jag ska även bli medlem eftersom jag kommer bidra med min mest seriösa och roliga RP jag kan och jag kommer att försöka utveckla min och andras RP under tiden jag spelar på unive. Jag har nu mycket extra tid under sommaren som jag kommer kunna lägga ner på unive och träffa nya personer och kanske lära känna folk och göra spelarbasen större.
Jag är en trogen spelare som man kan tro på och jag går alltid efter suntförnuft för att få en så realistisk RP som möjligt och har spelat på andra servrar där jag skaffat som sagt starka erfarenheter inom RPn och lärt mig alla "grund-regler" inom RPn och har även läst alla unives regler.

Vad är det som får dig att vara intresserad av just Unive? et som får mig intresserad är antalet spelare samt ägaren/delägarens arbete

Hur hittade du Unive? Jag hittade den genom en kompis

Vad har du för mål med ditt rollspel? Mitt mål är att göra en intressant bakgrund hos min karaktär och vara så snäll och positiv mot andra medmänniskor i servern. Att vara respekterad och tillbringa en god och positiv stämning in när jag kommer in på servern samt skapa roliga scenarion och kunna ha kul när jag spelar.

Vad har du som mål att uppnå på Unive? Att kunna utveckla mer inom rp. Olika begrepp och göra ännu roligare scenarion som får fler folk inblandade. När jag kommer in på servern vill jag känna att jag kommer absolut ha kul och göra det ännu roligare för andra samt utveckla min kapacitet på rp.

Är du aktiv deltagare i andra servrar för tillfället? nej

Tillbaka