- Personal
- Meddelanden
- 226
- Reaction score
- 29
Användarnamn: Teen1x Here
Vilket chef-jobb vill du ansöka till? SJUKHUSETS CHEF
Vad heter du IRL? Oliver knezevic
Hur gammal är du? 15 in game 23 år
Hur många timmar har du på Fivem? 300+
Varför vill du just bli chef på det jobbet? För att jag vill hjälpa människor samtidigt som jag vill sprida glädje.
Vilka erfarenheter har du inom jobbet? Falck sjukvårdare marja lisa bilfirman
Berskiv din karaktär? Oliver är en helt vanlig grabb som bara hade bott i multistaden och han älskade det så han har haft jätte kul med sina vänner och testat olika jobb
Hur ofta kommer du vara inne? Ganska länge men när jag har skola kmr jag komma in runt fem antar jag annars på sommar lovet är jag inne hela dagen.
Skulle du fortsätta och spela på serven ifall du inte blir chef? Ja självklart det handlar om att försöka iallafal
Spelar du för tillfället på någon annan server än Multistaden? nej
Har du läst våra Regler? ja
Vilket chef-jobb vill du ansöka till? SJUKHUSETS CHEF
Vad heter du IRL? Oliver knezevic
Hur gammal är du? 15 in game 23 år
Hur många timmar har du på Fivem? 300+
Varför vill du just bli chef på det jobbet? För att jag vill hjälpa människor samtidigt som jag vill sprida glädje.
Vilka erfarenheter har du inom jobbet? Falck sjukvårdare marja lisa bilfirman
Berskiv din karaktär? Oliver är en helt vanlig grabb som bara hade bott i multistaden och han älskade det så han har haft jätte kul med sina vänner och testat olika jobb
Hur ofta kommer du vara inne? Ganska länge men när jag har skola kmr jag komma in runt fem antar jag annars på sommar lovet är jag inne hela dagen.
Skulle du fortsätta och spela på serven ifall du inte blir chef? Ja självklart det handlar om att försöka iallafal
Spelar du för tillfället på någon annan server än Multistaden? nej
Har du läst våra Regler? ja