Dubbelpost Teddebanan | Ban Överklagan [Roziii]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Teddebanan

Icke Medlem
Meddelanden
8
Reaction score
0
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561199634872277/

Ditt Hex-ID: 110000163d077d5

Vad är din discord tagg? teddancs

Vem var det som bannade dig? Jag gissar på att det var någon security bot eftersom jag blev bannad 1 sekund efter jag verifierade min telefon.

Var är du bannad? Discord servern

Bild på banmeddelande: image.png

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? ag vet inte men tror inte en staff bannade mig eftersom det ände typ 1 sekund efter jag verifierade mitt telefon nummer på servern

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. jag har precis börjat spela fivem igen och vill spela på unive så jag joinade dcn och jag behövde verifiera mitt telefon nummer för att kunna skriva så jag gjorde det och när jag verifierade det blev jag typ auto bannad av nån bot

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. ja de var en felaktig ban eftersom jag inte gjort något fel.

Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. jag har spelat senast för typ 1 år sedan så vet inte men har förlorat alla roller då min dc blev hackat hadde 2022 2023 medlem, donator ++ medlem och krim.

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? jag vet tyvärr inte vad jag kunde gjort

Har du lärt dig någonting efter din ban? jag har inte haft en bann inan på dcn

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? ja det försår jag.. JAG GÖR EN NY FÖR PÅ MIN FÖRRA SKREV JAG FEL DISCORD NAMN

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka