Nekad tedde09 | Medlem ansökning (alexander2005)

• Trådskapare Trådskapare tedde09
  • Start datum Start datum

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

T

tedde09

Gäst
Vad är din steam profil länk? https://s.team/p/cgrn-wqjk/fhnrmqcg

Vad är ditt namn i verkligheten? Axel Persson

Vad är ditt discord namn? akkepakke#3075

Vad är ditt födelsedatum? 1 Juli 2021

Berätta om din karaktär. Min karaktär heter Theodor Carlen född 1999 i Småland. Hans mamma är dös men hans pappa lever. Han har en syster som heter Frida. När han var liten hoppade han av grundskolan och gick inte gymnasium. Han har problem med vissa personer sen grundskolan. Han är oftast väldigt glad snäll och rolig men han kan bli väldigt arg. Han gillar bilar motorcyklar samt gillar han att ät mat.

Varför ska just du bli Medlem på Unive? Jag kommer bidra med ett bra bra och seriöst rp. Jag Kommer visa hänsyn till alla staffs och med människor.

Vad är det som får dig att vara intresserad av just Unive? Det är en bra server med mycket saker att göra och bra folk på servern. samt det finns många bilar och motorcyklar man kan köpa och åka runt på.

Hur hittade du Unive? Jag kollade mycket på Youtube och twitch det var så jag hittade unive.

Vad har du för mål med ditt rollspel? Mina mål med mitt rollspel är att ha kul och träffa vänner.

Vad har du som mål att uppnå på Unive? Mina mål på unive är att träffa vänner, tjäna mycket pengar, köpa fina bilar och träffa nya vänner och ha kul.

Är du aktiv deltagare i andra servrar för tillfället? Nej.

Tillbaka