Vad är din steam profil länk? https://steamcommunity.com/profiles/76561198840184723/
Vad är ditt namn i verkligheten? Theodor
Vad är ditt discord namn? T e d d e#5096
Vad är ditt födelsedatum? 22 Oktober 2006
Berätta om din karaktär. Min karaktär heter Tedde Ekelund och är 21 år gammal han är väldigt positiv och glad person.
Varför ska just du bli whitelistad? Jag ska bli whitelist för att kunna bidra med bra rp samt social rp. Jag har varit det ett antal gånger innan. Jag ska också bli det för jag kan bidra till att ha wl jobb jag vet att folk alltid klagar på Mekonomen som ett exempel och då kan jag bidra med att kanske bli något sånt wl jobb så folk blir nöjda.
Varför vill du just bli Whitelistad på denna server? Jag vill bli wl för att denna servern är extremt bra och jag vill kunna vara en större del av den. Detta är lätt Svergies bästa rp!
Hur hittade du Unive? Genom kompisar för lite över ett år sedan.
Vad har du för mål med ditt rollspel? Mitt mål med mitt rollspel är att göra så så många som möjligt har så bra rp som möjligt. Jag vill ha en bra och rolig samt social rp och jag vill att min rp är bra så det kan bli en kollektiv förbättring för servern.
Spelar du på någon annan server för tillfället? Ifall så är fallet, vilken? Nej
Vad är ditt namn i verkligheten? Theodor
Vad är ditt discord namn? T e d d e#5096
Vad är ditt födelsedatum? 22 Oktober 2006
Berätta om din karaktär. Min karaktär heter Tedde Ekelund och är 21 år gammal han är väldigt positiv och glad person.
Varför ska just du bli whitelistad? Jag ska bli whitelist för att kunna bidra med bra rp samt social rp. Jag har varit det ett antal gånger innan. Jag ska också bli det för jag kan bidra till att ha wl jobb jag vet att folk alltid klagar på Mekonomen som ett exempel och då kan jag bidra med att kanske bli något sånt wl jobb så folk blir nöjda.
Varför vill du just bli Whitelistad på denna server? Jag vill bli wl för att denna servern är extremt bra och jag vill kunna vara en större del av den. Detta är lätt Svergies bästa rp!
Hur hittade du Unive? Genom kompisar för lite över ett år sedan.
Vad har du för mål med ditt rollspel? Mitt mål med mitt rollspel är att göra så så många som möjligt har så bra rp som möjligt. Jag vill ha en bra och rolig samt social rp och jag vill att min rp är bra så det kan bli en kollektiv förbättring för servern.
Spelar du på någon annan server för tillfället? Ifall så är fallet, vilken? Nej