Nekad Tedde | Ban överklagan [Erixon]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Tedde.

Medlem
Meddelanden
412
Reaction score
9
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561198840184723/

Ditt Hex-ID: 110000134727f93

Vad är din discord tagg? Tedde#5096

Vem var det som bannade dig? Olle.P

Hur lång tid var din ban? Pban

Var är du bannad? Discord servern

Vad står det som exakt anledning till din ban när du försöker komma in? The user has been banned from this guild.

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? Staffsen valde att banna mig för att dem trodde jag emote abusade när jag egentligen blev nerskjuten. Jag har inga bevis på att jag blev skjuten och på dem bevisen dem fick så tyckte dem väl att det såg ut som att jag klickade u för att inte ta skada. Jag gjorde inte detta men som sagt så har jag inga bevis så jag får bara ta det. Jag har förstått att jag ska klippa verkligen allting så det inte blir sådana hära problem i support. Jag har även varit en problemspelare, suttit mycket i support och jag har varit i många skottlossningar. Tycker detta är väldigt tråkigt och som jag skriver lite mer om här nere så är det nog för att jag var kriminell därför tror jag själv på att om jag bli unbannad och jobbar kriminellt.

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Vi satt i support och diskuterade ett bra tag.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Det var en rättvis ban, staffsen gjorde rätt då dem bara fick ett klipp på när det såg ut som att jag gjorde de. Därför kan dem inte bedöma något annat. Hade jag visat klipp hade dem sett att jag inte gjorde de. Nu efter jag och en hög staff har diskuterat så har jag kommit fram till att det är just den kriminella rpen som gör att min rp kanske inte är så bra. Därför ska jag försöka bli polis eller andra lagliga jobb om jag blir unbannad så ser vi hur det går.

Hur många tidigare avstängningar har du? 9

Ifall du hade blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Det var ett tag sen så jag kommer inte ihåg. Jag blev bannad för sunt förnuft när jag skjöt vid ett kriminellt drogställe. Detta var då typ 1 och en halv månad sen och jag har rpat konstant efter det utan några bans.

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Jag hade kunnat klippa och sedan visat i support, allting hade varit så mycket lättare då, men sånt är livet.

Har du lärt dig någonting efter din ban? Ja alltid klippa. Kommer börja spela in med geforce epxerience eller hur det stavas så man får med allt istället för att behöva klippa hela tiden för det blir även svårt att göra i skottscenario.

Har du läst våra regler? Ja
 
Senast ändrad:
Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka
Top