Nekad Tedde | Ansökan till Servervakt[Lil-Mackish]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Tedde.

Medlem
Meddelanden
412
Reaction score
9
Vad är ditt namn i verkligheten? Theodor

Ange ditt födelsedatum 22 Oktober 2007

Vad heter du på discord? Tedde#1146

Mellan vilka tider kan du oftast spela? Typ hela dagarna, möjligtvis lite mer på kvällen då jag badar och går i skolan (typ fem dagar till).

Hur länge har du spelat på Unive? Lite över 1 år

Vad skulle du göra om du blir servervakter? jag skulle alltid hålla det bra runt mig åka och dv bilar som stör och en används då det är väldigt många bilar som bara står mitt i vägen och stör som sedan leder till att andra krokar och det samlas bara bilar så dom hade jag dv och jag hade hållt ett bra rp runt mig efter som jag är väldigt ofta sent uppe på nätterna så det är många som lallar och ej rpar bra och jag är med i ett gäng så när jag åker in i fängelset så är det måna som lallar där då jag kan kicka dom som ej beter sig. jag kommer hjälpa staden med att jag kommer ej va rädd att kicka till exempel mina kompisar för jag bryr mej inte om dom gör något fel så kommer jag kicka dom jag skulle även kunna reviva folk så support och högre inte behöver avbryta om dom speckar ett stort scenario eller någon viktigt då kommer jag altid finnas där och underlätta för dom då jag har väldigt stor respekt för staffteamet då jag tycker dom gör att bra jobb och hjälper staden svin mycket att bli en bättre plats

Vad är det som får dig att vilja bli servervakt på just Unive? Jag vill bli servervakt på Unive för att underlätta för staffs och supports så dem kan hjälpa grejer som bans och support ärende så kan jag dva bilar och annat. Jag har även varit det innan.

Hur tror du att du skulle kunna bidra till att göra Unive till en bättre plats? Jag kommer kunna bidra med mycket efter som att jag är uppe sena nätter och långa dagar jag kommer kuna hjälpa staden med mycket till exempel att dva bilar så högre staff sliper göra det jag kommer kunna förbättra rp med att kicka folk på fängelset txe om dom ej beter sig efter som att det är många som ej kan bete sig där och det tycker jag är dåligt då det är ett fengelse och jag kommer bidra med mycket skratt och glädje i staden då jag är en positiv person och kommer altid va trevlig mot alla jag än möter och kommer er alltid va det jag kommer också kunna exempelvis när man spawna död på torget och oftast blir lotad har hänt mig många gånger då jag har förlorat saker för flera miljoner som vapen osv så jag vet hur jobbigt det är så kommer försöka att reva dom så snabbt som möjligt för då slipper supports och högre sitta i support och ta människor som är sura för att ha förlorat saker.

Varför ska just du bli servervakt? Jag ska bli sv för som jag sa innan kommer jag bidra med hjälp till staffs och supports. Jag kommer även dva så mycket bilar jag kan och sedan kommer jag kicka och svbanna folk och sedan kommer jag ta det vidare i support så staffs kan banna personen.

Varför vill du bli servervakt? Jag vill bli servervakt för jag tycker att det kan vara bra så man inte lägger allt på staffsen. Och för att underlätta för spelarna att inte bilar ska vara överallt samt dem dåliga rparna.

Hur goda kunskaper har du gällande staff relaterade-kommandon? Jag kan alla commands så jag har varit staff innan.

Är du whitelistad på serven? Ja.

Har du varit bannad på serven förut? Om så är fallet, berätta om dina bans Ja första gången jag körde så krockade jag med en polis och då blev jag bannad för copbait, men jag vart unbannad.

Spelar du på någon annan server för tillfället? Nej.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka