- Meddelanden
- 2,090
- Reaction score
- 53
Vad är ditt namn i verkligheten? Rasmus
Vad heter du på discord? taxi3765
Ange ditt födelsedatum 16 Mars 2009
Beskriv din dagliga aktivitet. Först så brukar jag äta frukost 07:00 och sen har jag skola tills 14:50 Då brukar jag spela unive tills 21:00 sen så e det samma rutin varje dag.
Hur länge har du varit medlem på Unive? I över 1 år
Hur många gånger har du blivit bannad/avstängd (Bifoga Bild) Jag vet it hur man ta kort och sånt men tror 23 som max men har nyss varit ma och sånt. Och det var för mer än 3 Månader sen.
Har du tidigare varit blacklistad? Nej
Förklara vad för uppgift en servervakt har. Dom ska få bort domhär så kallad problemspelare för att kunna skydda serverns bästa. Dom ska göra så att scenarion utförs rätt och sen ska dom visa att dom gör sitt bästa för att "skydda" servern. Jag har sett mycket problem spelare och sen Servervakter ska se till så scenarion går rätt till och sen så ska dom visa sin uppmärksamhet ifall dom behöver hjälp. Dom ska alltid ta bra beslut och sen ska dom visa att dom är rätt för det. Dom ska banna folk som inte kan betee sig och sånt sen ska dom också veta vad som är rätt och fel. Dom ska igentligen bara banna och kicka dom som gör fel.
Varför vill du bli servervakt på servern? För att jag har tidigare erfarenheter och jag tar bra beslut och sen så vill jag hjälpa servern.
Berätta sammanfattat vad korruption och abuse är och hur de kan förekomma på olika sätt som servervakt. Korruption är ifall du revvar i ett skott scenario så du kan sen rpa vidare och skjuta ner alla. Sen abuse ifall du revvar för du inte har mat så du inte dör.
Vad heter du på discord? taxi3765
Ange ditt födelsedatum 16 Mars 2009
Beskriv din dagliga aktivitet. Först så brukar jag äta frukost 07:00 och sen har jag skola tills 14:50 Då brukar jag spela unive tills 21:00 sen så e det samma rutin varje dag.
Hur länge har du varit medlem på Unive? I över 1 år
Hur många gånger har du blivit bannad/avstängd (Bifoga Bild) Jag vet it hur man ta kort och sånt men tror 23 som max men har nyss varit ma och sånt. Och det var för mer än 3 Månader sen.
Har du tidigare varit blacklistad? Nej
Förklara vad för uppgift en servervakt har. Dom ska få bort domhär så kallad problemspelare för att kunna skydda serverns bästa. Dom ska göra så att scenarion utförs rätt och sen ska dom visa att dom gör sitt bästa för att "skydda" servern. Jag har sett mycket problem spelare och sen Servervakter ska se till så scenarion går rätt till och sen så ska dom visa sin uppmärksamhet ifall dom behöver hjälp. Dom ska alltid ta bra beslut och sen ska dom visa att dom är rätt för det. Dom ska banna folk som inte kan betee sig och sånt sen ska dom också veta vad som är rätt och fel. Dom ska igentligen bara banna och kicka dom som gör fel.
Varför vill du bli servervakt på servern? För att jag har tidigare erfarenheter och jag tar bra beslut och sen så vill jag hjälpa servern.
Berätta sammanfattat vad korruption och abuse är och hur de kan förekomma på olika sätt som servervakt. Korruption är ifall du revvar i ett skott scenario så du kan sen rpa vidare och skjuta ner alla. Sen abuse ifall du revvar för du inte har mat så du inte dör.
Senast ändrad: