Vilket chef-jobb vill du ansöka till? SC- styling
Vad heter du IRL? Adrian
Vad heter du på discord? ‽ tarzan ⸘#6194
Hur gammal är du? 14
Hur länge har du spelat på Unive? 1-2 månader
Hur rollspelar du på servern? Laglig
Hur kommer du att utveckla jobbet? Jag kommer göra jobbet aktivt. Jag kommer att rekrytera nya arbetare som vill hjälpa bolaget att utvecklas, Jag kommer att vara trevlig mot alla kunder som fixar sina bilar hos oss.
Vilka erfarenheter har du inom jobbet? Många. Jag har jobbet på "Bennys" på nästan varje server jag har spelat på.
Hur ofta kommer du vara inne? Alltid.
Skulle du fortsätta och spela på serven ifall du inte blir chef? Självklart. Men jag vill bara göra det lite roligare med spelandet och bli chef. Det kanske inte är den bästa ansökningen jag har gjort men men.
Spelar du för tillfället på någon annan server än Unive? Nej
Har du läst våra Regler? Ja.
Vad heter du IRL? Adrian
Vad heter du på discord? ‽ tarzan ⸘#6194
Hur gammal är du? 14
Hur länge har du spelat på Unive? 1-2 månader
Hur rollspelar du på servern? Laglig
Hur kommer du att utveckla jobbet? Jag kommer göra jobbet aktivt. Jag kommer att rekrytera nya arbetare som vill hjälpa bolaget att utvecklas, Jag kommer att vara trevlig mot alla kunder som fixar sina bilar hos oss.
Vilka erfarenheter har du inom jobbet? Många. Jag har jobbet på "Bennys" på nästan varje server jag har spelat på.
Hur ofta kommer du vara inne? Alltid.
Skulle du fortsätta och spela på serven ifall du inte blir chef? Självklart. Men jag vill bara göra det lite roligare med spelandet och bli chef. Det kanske inte är den bästa ansökningen jag har gjort men men.
Spelar du för tillfället på någon annan server än Unive? Nej
Har du läst våra Regler? Ja.