Accepterad Tanble | Ban överklagan [320]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Lökis

Icke Medlem
Meddelanden
392
Reaction score
38
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561198999802210/

Ditt Hex-ID: 11000013df61162 (Hex)

Vad är din discord tagg? Lökis#5509

Vem var det som bannade dig? AO

Hur lång tid var din ban? 7 timmar.

Var är du bannad? FiveM Servern

Vad står det som exakt anledning till din ban när du försöker komma in? https://cdn.discordapp.com/attachments/996143191168389235/996473052894347334/unknown.png

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? Jag tror staffs valde och banna mig för min sme var "Gillar inte falck" Då detta står till att man inte vet hur man använder /sme. Detta var för en Falck bil körde in i en meko bil. Och jag gillade inte det så mycket "IC" Då jag och mina vänner vart sura. Då vi jobbar på meko, Detta är fortfarande vårat fel då jag märker att man kanske inte behöver använda /sme för att få deras uppmärksamhet.

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. De som hände var. Jag och mina vännar satt och chilla i min 740. Sen så kommer det en falck bil och kör in i en mekonom bil. då vi jobbar på meko så skrev vi. "Gillar inte falck" på våran /sme. Detta var ett stort misstag då jag märkte direkt efter bannen vad vi gjorde fel. Och kommer aldrig hända igen.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Jag tycker det varj ag som gjorde fel. Och jag vet att jag gjorde fel. Då man aldrig ska göra /sme i onödan. då man inte ska skriva saker som "Gillar inte falck" eller "Hatar falck" eller något sånt. Detta kommer stå på oss.

Hur många tidigare avstängningar har du? 10+

Ifall du hade blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Kommer ej ihåg.

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Ja jag kunde ha gjort annorlunda via att värkligen tänka till innan man använder /sme. Att man också tänker till hur man ska göra det. Jag skulle gå tillbaka då. Jag kan ta det personligt. Och behöver inte ge ut det på andra. Detta var mitt fel.

Har du lärt dig någonting efter din ban? Ja att inte skriva onödiga saker i /sme. Och tänka till innan.

Har du läst våra regler? Yes

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? Ja

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka