Nekad Tanble | Ansökan till Servervakt [Tuggummi]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Lökis

Icke Medlem
Meddelanden
393
Reaction score
39
Vad är ditt namn i verkligheten? Felix

Ange ditt födelsedatum 27 Maj 2008

Vad heter du på discord? Smokee#5509

Mellan vilka tider kan du oftast spela? Måndag : 15:25 = 23:30
Tisdag : 13:30 = 23:30
Onsdag : 15:25 = 23:30
Torsdag : 14:30 = 23:30
Fredag : 13:20 = 05:00
Lördag : 07:00 = 05:00
Söndag : 07:00 = 00:00

Hur länge har du spelat på Unive? Snart 1 År!

Vad skulle du göra om du blir servervakter? Jag skulle göra servern seriös, jag kommer hjälpa mycket. med onödiga bilar som bara står och hänger på random ställen som bara tar upp lag. jag kommer också vara super aktiv och hjälpa folk

Vad är det som får dig att vilja bli servervakt på just Unive? Ja jag tycker att det behövs och jag tror jag kommer passa jätte bra och jag har varit det tidigare så jag vet exakt hur man är det och vad det krävs.

Hur tror du att du skulle kunna bidra till att göra Unive till en bättre plats? Ja att fixa mindre lag, och folk som gör de dom inte ska T.EX. Bryter imot unive's regler.

Varför ska just du bli servervakt? Jag har mycket erfarenheter som det då jag tidigare har varit det. och vet hur man hanterar saker på rätt sätt

Varför vill du bli servervakt? Jag vill bli servervakt för att kunna hjälpa folk och ta hand om servern, och se till så alla göra allting rätt

Hur goda kunskaper har du gällande staff relaterade-kommandon? /dv /kick (id) (anledning) /svban (id) (anledning) /noclip /goto /toggleid Det är det mesta man behöver veta.

Är du whitelistad på serven? Japp!

Har du varit bannad på serven förut? Om så är fallet, berätta om dina bans Ja det har jag, men kommer inte ihåg det var jätte länge sedan

Spelar du på någon annan server för tillfället? Nej

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka