Nekad tamar120613 | Medlem ansökning [Mattsson1]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

tamar120613

Icke Medlem
Meddelanden
112
Reaction score
1
Vad är ditt namn i verkligheten? tamar

Vad är ditt discord namn? .tjenaaaaaa

Vad är ditt födelsedatum? 13 Juni 2008

Berätta om din karaktär. Mohamed Sadeq är en fascinerande karaktär med en rik bakgrund som invandrare till Sverige. Han föddes och växte upp i sitt hemland med olika kulturella och sociala influenser som har präglat hans personlighet. Mohamed kommer från en familj där gemenskap och traditioner är viktiga och har starka band till sitt ursprung.
Flytten till Sverige var en stor förändring i Mohameds liv. Han ställdes inför nya utmaningar, som språkbarriärer och att anpassa sig till en annan kulturell kontext. Trots detta visade Mohamed en stark vilja och öppenhet för att lära sig och integrera sig i sitt nya samhälle.
Han har kämpat för att etablera sig i det svenska samhället, arbetat hårt för att lära sig språket och förstå de lokala sätten. Mohamed har också mött och övervunnit fördomar och stereotyper som kan uppstå kring invandrare.
Mohamed är en ambitiös individ med tydliga mål och drömmar för framtiden. Hans resa som invandrare har bidragit till en rikare förståelse för olika kulturer och en ökad tolerans för mångfald. Han har också inspirerat andra genom sitt mod och sin vilja att övervinna hinder.
I Sverige har Mohamed skapat ett nätverk av vänner och stöd, och han har också haft möjlighet att dela med sig av sin egen kultur och erfarenheter. Han har blivit en brobyggare mellan olika samhällen och har bidragit till att skapa ökad förståelse och tolerans.
Mohamed Sadeq är en mångfacetterad individ vars berättelse är präglad av mod, anpassningsförmåga och en vilja att skapa en positiv förändring i både sitt eget liv och samhället runt omkring honom.

Vad kan du bidra med till serverns RP? Jag kommer att bidra mitt höga nivå av rp jag kommer att ha mycket respekt mot alla kommer att vara mycket snäll dock jag är en mycket snäll person att prata med jag har en bra nivå av respekt o sånt, sen kanske hämta mina vänner så att de kan spela på den hära fantastiska server.

Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Att man ska spela på så sätt att man även gör det roligt för andra parten Så om man till exempel är krim så ska man inte bara skjuta någon för att man vill det utan man ska ha en anledning till det och man ska även göra scenariot med specifikt och utdraget så att det även blir kul för motparten

Har du läst och förstått serverns regler? Kan du ge exempel på några av dem? Meta gaming: Tar info OOC använder IC copbait: försöker få polisens uppmärksamhet.

Har du någon erfarenhet inom rollspel? Ja jag har jätte mycket erfarenheter har varit,ägare,delägare,head admin,admin,head mod,mod,hekper och sv.

Heter du samma på discord som på steam? Ja

Vill du berätta något mer om dig själv som du tror skulle vara relevant för din ansökan? Nej

Nekad, Vänta 1 vecka efter pban.

Samt hittar jag ej dc tagg, men du var medlem för 11 dagar sen så nekad.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka