Nekad Tadzjikistane | Medlem ansökning {scraxx1337]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Abrahamsalidi

Icke Medlem
Meddelanden
9
Reaction score
1
Vad är ditt namn i verkligheten? Oleg

Vad är ditt discord namn? Tadzjikistanie

Vad är ditt födelsedatum? 5 Juni 2008

Berätta om din karaktär. Han heter hasse han har haft en jobbig uppväxt då hans föräldrar var alkolister, han började sedan att undvika skolan och började hamna i fel umgänge, när han var 14 år gammal gjorde han sitt första husrån och såg även vänner förlora livet vid 15 års ålder åkte han dit för första gången och sattes på hvb hem, när han kom ut började han med droger och började med dåliga saker igen, han träffade ett gäng och skulle stasha vapen åt dem han gömde dem i ett ventil system, och nästa dag var väskan med vapnena borta han blev skyldig gänget en stor summa pengar, han hade ej pengar för att betala dem så han flydde till unive staden och är här för att starta ett nytt liv.

Vad kan du bidra med till serverns RP? Jag kommer lägga upp fetta och långa scenarion. jag kommer satsa på hög rp nivå, jag kommer utveckla min rp och kommer alltid satsa på hög rp nivå och ni kommer se hur man rp utvecklas jag har alltid hatat lallande och jag kommer satsa på en hög rp nivå för att utrota lallande.

Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Tex jag och 3 till är i en skott lossning mot ett fler antal poliser poliserna skjuter tex ner alla förutom mig istället för att fortsätta skjuta mot dem lägger jag ner vapnet och håller upp händerna då man inte ska spela för att vinna ett scenario hela tiden utan istället låta scenariot sluta som det hade slutat irl så kort fattat är det att inte spela för att vinna utan att låta dem man spelar mot i ett scenario för att om man tex är krim och dödar alla sina motståndare är det inte kul att rpa inom krim längre då man måste ha någon att rpa mot annars är det inte kul

Har du läst och förstått serverns regler? Kan du ge exempel på några av dem? Ja

Har du någon erfarenhet inom rollspel? Ja, jag har spelat väldigt mycket och kommer tillföra väldigt mycket

Heter du samma på discord som på steam? Ja

Vill du berätta något mer om dig själv som du tror skulle vara relevant för din ansökan? Nej

Nekad.
Anledning:
utveckla karaktärs beskrivningen. T.ex vad har karaktären för känslor samt framtida planer.

Du får ansöka igen om 24h. Lycka till nästa gång!

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka