Nekad TacTixa | Medlem ansökning [Albin.]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

TacTixa

Icke Medlem
Meddelanden
29
Reaction score
1
Vad är ditt namn i verkligheten? Wille

Vad är ditt discord namn? TacTixa

Vad är ditt födelsedatum? 18 Januari 2009

Berätta om din karaktär. Wille Wikström, en 21-årig kille, var uppvuxen på landet tillsammans med sina föräldrar Bengt och Mari. Redan som liten visade han ett starkt intresse för säkerhet och ordning. Han älskade att följa med sina föräldrar till staden och kolla på TV-programmet "Tunnelbanan", som handlade om Securitas-vakter och deras viktiga roll i samhället.

Det var genom detta TV-program som Wille förstod hur viktigt det var att trygga och bevara säkerheten på platser som tunnelbanor och andra allmänna miljöer. Han imponerades av vakternas professionella agerande, engagemang och deras förmåga att hantera stressiga situationer med sinnesnärvaro. Det blev snart uppenbart för alla, inklusive Wille själv, att han ville göra samma sak.

Nu, som ung vuxen, var Wille fast besluten att ansöka och börja arbeta som Securitas-vakt. Han visste att det krävdes hårt arbete och dedikation för att uppnå den positionen, vilket gjorde att han ständigt strävade efter att utveckla sin kunskap och färdigheter.

Wille spenderade timmar åt att läsa böcker och artiklar om säkerhetsarbete, studera olika situationer och taktiker som användes i verkliga scenarier. Han deltog även i kroppsövningar för att förbättra sin fysiska kondition och styrka, medveten om att en Securitas-vakt behövde vara både mentalt och fysiskt förberedd.

Ansökningsprocessen var inte enkel, men Wille var optimistisk och tålmodig. Han visade sin vilja och passion genom sitt engagemang i volontärarbete och samhällstjänst. Han deltog i lokala trygghetsprojekt och erbjöd sig att hjälpa till med övervakning och säkerhetsåtgärder vid evenemang och festivaler. Dessa erfarenheter gav honom en djupare förståelse för yrket och dess unika utmaningar.

Tiden rullade på och Wille fortsatte att vänta tålmodigt på att få sitt samtal från Securitas. Han behöll sitt positiva sinnelag och fokuserade sin energi på att fortsätta utvecklas och mogna som individ. Han var fast besluten att bevisa sin talang och kunskap för att säkerställa att chansen att bli en Securitas-vakt var stark när den väl kom.

Wille visste att resan inte skulle bli lätt, men det var just hans envishet och passion som drev honom framåt. Han var redo att bevisa sig själv och uppfylla sin dröm att bli en del av Securitas familjen. Han var beredd att ta ansvar för allas trygghet och välmående och var fast besluten att ge tillbaka till samhället han växt upp i.

Och när dagen äntligen kom och Wille fick samtalet från Securitas var han redo. Med glädje och stolthet i hjärtat började han sin resa mot att skydda och trygga, precis som han hade drömt om som liten. Wille Wikström blev Securitas-vakt och inget skulle kunna stoppa honom från att göra världen till en säkrare plats.

Vad kan du bidra med till serverns RP? Ett utvecklat och roligt rp där kreatviteten sätter spel!! Jag kommer utveckla allt jag kan med rp och kommer göra så båda parterna kommer ha roligt!

Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Att båda ska ha kul i ett sceario. T.ex när man ej följer mortpartensvnist i ett scenario så kan det se ut så här --> Jag tar en gissla, går till butik och sedan tar jag pengarna, skjuter gisslan och sticker därifrån. Detta är grov brist på mortpartensvinst. Det ska se ut så här --> Man tar en gissla, tar pengarna och sedan inväntar man polisen, när polisen är framme så förhandlar man, tillslut så åker man därifrån och då kan polisen, jag och gisslan ha det roligt i scenariot!

Har du läst och förstått serverns regler? Kan du ge exempel på några av dem? ja jag förstår dem. Sundförnuft: Du ska alltid gå inom logiskt tänkande, du sak tänka innan du gör en sak t.ex om du är vid torget och ser 2 poliser, då sticker du inte dit till dem och slår ned dem för att det är "roligt", kortfattat är sundförnuft att tänka till (logiskt tänkande) skulle jag göra detta på riktigt ska du tänka. RDM står för random death match och innebär att du dödar någon utan anledning / inget bakliggande sceanrio. Sedan mortpartens som jag har redan förklarat,

Har du någon erfarenhet inom rollspel? Såklart har spelat på massa servrar

Heter du samma på discord som på steam? Ja

Vill du berätta något mer om dig själv som du tror skulle vara relevant för din ansökan? Unbanna mig från disocrden. Skulle varit unbannad för länge sedan har LUDDE sagt men det har inte blivit av. Har varit bannad mer en 1 år. DC tagg - TacTixa

Senast ändrad:
Nekad. AI text, är inte med i våran Discord. Du får göra en ban överklagan. Lycka till nästa gång!

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka