Inaktuell ta bort denna ansökan gör en ny

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

jamiesörqvist1

Icke Medlem
Meddelanden
510
Reaction score
16
Vilket chef-jobb vill du ansöka till? sjukvården.

Vad heter du IRL? jamie.

Vad heter du på discord? Raptors#6498

Hur gammal är du? 11.

Hur länge har du spelat på Unive? nästan snart 8 månader.

Hur rollspelar du på servern? Laglig

Hur kommer du att utveckla jobbet? jag kommer utveckla aktiviteten hos sjukvården. samt kommer hålla och sjukvård utbildning mycket bra och samt kommer anställa några där då vi på sjukvården e lite inaktiva. samt kommer hålla mycket koll på mina anställda och kolla så dom gör ett bra jobb och jag kommer utveckla rp nivån hos sjukvården. då jag e anställd där nu så jag vet ganska mycket om sjukvården och jag kommer jag verkligen inte godkända dom som lallar på utbildningarna dom kan helt enkelt inte ta ett ansvar och sen kommer jag hålla möten mycket bra och stå för dom ord jag säger. och göra så sjukvården går uppåt på ett bra sätt och inte ner på ett dåligt sätt. jag kommer vilja att polisen ska alltid kunna kontaktta sjukvården. men jag kommer utveckla så mycket jag kan på sjukvården och göra det till en bättre plats. och jag kommer ochså vara extra nogra på utbildningar så vi kollar t.e.x vilka som ska bli nekade elr godkända. lite kort fattat. och göra bättre rp nivå hos sjukvården. och kommer ochså vara väldigt hård på intervjuerna då jag känner man ska ha kunskaper inom sjukvård. alltså t.ex veta vad hlr innebär och veta när man ska göra det och sånt. men aa det e väll typ det här jag menar just nu att jag kommer utveckla så mycket jag kan göra så företaget går uppåt på ett bra sätt. och inte för dåligt sätt och jag kommer utveckla samt aktiviteten. och jag kommer vara sträng mot dom som jag tar intervjuer med så jag förstår att dom vill verkligen jobba här. och jag kommer göra så dom e i tjänst mycket så företaget inte går neråt och jag kommer hålla möten väldigt bra och ta många bra beslut. och jag kommer stå för dom ord jag säger. och jag kommer göra det bästa för företaget ska gå uppåt och inte gå neråt. samt jag kommer hålla mycket koll på mina anställda så dom e aktiva mycket och att dom sköter sitt jobb. och jag kommer lägga mycket tid på arbetet att vara chef. jag kommer bemöta folk bra och jag vill att alla ska kunna prata med mig om det har hänt nåt elr nåt sånt samt jag e snäll trevlig att prata med och göra sjukvården till en bättre plats. och jag kommer bemöta folk bra och jag vill att alla ska kunna prata med mig om det har hänt nåt elr nåt sånt. och nu samt vill att det ska vara sjukvårdare ig hela dagarna. så kommer utveckla jätte mycket på sjv aktiviteten folk som it kan bete exakt allt. och samt ksk som chef man ska t.e.x man ska bygga upp en ny lokal då ksk man ska bestämma hur många våningar och sånt det ska vara men jag vill göra det bästa för sjukvården så det blir mer aktiv och kunna göra det till en bättre plats samt kommer sparka dom som har varit ganska inaktiva. och ifall nån jobbar där för pengar då kommer han få sparken direkt för man vill it ha folk som jobbar där för pengar. man ska jobba där för att man tycker att det e ett kul jobb och att man har intresse för det jobbet. men ochså kommer jag ju utveckla ksk hur det ska se ut inne i sjukvården. och folk ska kunna mycket om yrket. och sen ska jag fixa lite mer saker hela kvällen ungefär med jobbet. men kommer ial lägga mycket tid på detta jobbet. men aa om jag skulle få detta underbara chef jobb så skulle jag rpat så mycket mer och varit så aktiv för ser verkligen fram emot detta jobb då jag älskar sjukvården och att hjälpa folk ig och varit ganska länge varit intreserad av detta jobb. och när jag väll e chef för sjukvården så har man ju lite krav inom det när man väll ska jobba där. som sakt veta när man ska använda tryckförband och HLR. och veta vad hlr innebär. och sen massa andra saker men som sakt för att jobba på sjukvården så ska man ha kunskaper. och mina framtids planer e väll typ lite jag har skrivit ksk en ny lokal elr bygga om det lite. och liksom skapa sjukvården till den trevligaste platsen och göra det bästa för folk som behöver hjälp ig som t.e.x e skadad då ska alltid finnas sjukvårdare. som sakt vi behöver mer sjukvårdare som faktiskt hjälper folk med t.e.x brytet ben elr vad som helst vi ska ändå alltid hjälpa när det kommer larm elr skadad person. och som sakt kan ju inte direkt veta alla framtidsplaner just nu det ksk e nåt jag sätter mig och fundererar på ksk med sjukvårdens bitr liksom hur vi ska göra sjukvården till en bättre plats.

Vilka erfarenheter har du inom jobbet? jag e just nu vårdbiträde nu på sjukvården. och har väldigt bra kunspaker inom det. och vet liksom ochså hur allt funkar i openpanel och sånt då jag har varit chef på trygghansa förut. men jag tror nog allt att jag kan ta detta ansvar mycket bra.

Hur ofta kommer du vara inne? 9:00 till 20:00 på helger och vardagar 15:30 till 20:00. och dc aktiv vardagar 14:00 till 23:00 helger 9:00 till 0:00.

Skulle du fortsätta och spela på serven ifall du inte blir chef? ja. för unive e det bästa jag vet tack vare er staffs/mods så har jag fått en mycket bra rp nivå sen jag börja här.

Spelar du för tillfället på någon annan server än Unive? nej

Har du läst våra Regler? ja

Senast ändrad:
Vad är det han ska utveckla? Han har skrivit bra.
Nej men jag tänkte bara på att alla säger att man måste skriva väldigt mycket för att bli vidare. Men jag tyckte den var bra ansökan av han ändå

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka