Inaktuell Ta bort, då jag inte vill bli chef längre

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Jonte.1

Aktiv Medlem
Medlemskap Ansvarig
Jobbstyrning
Meddelanden
1,983
Reaction score
75
Vilket chef-jobb vill du ansöka till? Securitas

Vad heter du IRL? Jonathan

Vad heter du på discord? Jonte#0022

Hur gammal är du? 11 år snart 12 år tycker ändå att jag är modig.

Hur länge har du spelat på Unive? Drygt 1 år men har råkat lämna discorden så det står Juni den 8.

Hur rollspelar du på servern? Laglig

Hur kommer du att utveckla jobbet? Jag har redan utvecklat det mycket just nu med ett möte som var ett skrik möte om vad som gäller nu. Efter mötet som jag hållde i gick det jätte bra. Alla sköter sig nu vad jag har sett men det som behöver utvecklas ännu mer är radion. Jag kommer då hålla en radio utbildning och ta upp om det och visa lite videoklipps om hur man snackar i radion och hur överfallslarmet fungerar. Jag kommer gå igenom noggrant på utbildningar vad som kommer hända och om de har några frågor jag kommer även gå igenom vad deras uppgifter är som t.e.x väktare. Jag kommer vara noggrann med aktiviteten. Jag kommer se till så alla regler sköts. Jag är just nu i ledningen och jag har snackat med min biträdande och vi tänkte göra så det blir svårare att bli anställd vid Securitas. Jag kommer även göra så det blir mer konsekvenser för det minsta lallet jag ser. Så Securitas blir en bra och trevlig arbetsplats. Tack och lov till er jobb ansvariga att ni också kommer hjälpa till. Jag har också jätte mycket förslag till Securitas men det tar jag senare om jag blir chef. Jag kommer alltid som chef vara öppen som frågor. Jag kommer vara noggrann med hur arbetet skes och hur deras rp nivå är. Konsekvenserna kommer vara mycket hårdare om jag blir chef. Jag kommer se till så att utrustningen använder på rätt sätt. Jag kommer också fixa ett teori prov till ordningsvakt utbildningen med taser. Jag kommer fixa så att alla Rekryterare blir mer aktiva. Jag har även idag tagit in två nya som hjälper oss. Angående rekryterarna så att de känner sig välkomna på Securitas kommer de få beröm om de har anställd många. Det kan vara att det blir upphöjda eller något annat speciellt. Jag kommer också fixa tävlingar så det blir mer roligare. Nya interljuvs frågor kommer komma. Detta är tillfälliga saker som jag försöker fixa. Det mesta har redan skett av mig och biträdande.

Vilka erfarenheter har du inom jobbet? Jag har ganska mycket erfanheter skulle jag säga. Jag är just nu i ledningen och har där och med mycket erfanheter. Jag har just nu hållt ett eget skrik möte där jag skrek om vad som kommer hända om de lallar. Jag vet hur man ska agera om det händer något bråk mellan mina kollegor eller om de begår ett tjänstefel. Jag har varit tidigare chef vid mekko, Jönssons och Räddningstjänsten. Min rp nivå är på hög nivå. Jag kommer bidra så att företaget kommer framåt med mina planer. Jag har även fixat en social rp nu mellan Jönsson och Securitas t.e.x vi har skaffat ett samarbete här om dagen och då bestämde vi att ordningsvakter ska åka till deras hus om de vill de. Jag kommer även fixa nya samarbeten. De som äger huset då. Som Securitas gör irl de åker till husen om de har skett en olycka där. Jag kommer vara aktiv som chef. Jag kommer vara hård med hur allt styrs på Securitas. Jag kommer också göra då och då mötet om det behövs och då berättar jag viktig info eller skriver jag bara ut det i dc. Utbildningar kommer jag ofta hålla i och ledningen kommer vara med och hjälpa till. De kommer inte vara något lall på utbildningarna. Jag kommer införa så att Rekryterarna ska skicka ut videos hur vi på Securitas arbetar, jag kommer då skicka till de vad de ska skicka ut till de ny anställda på Securitas så de vet en del. De ska även påminna om att läsa handboken.

Hur ofta kommer du vara inne? Måndagar: 15:00-20:50
Tisdagar: 15:00-20:30
Onsdagar: 15:00-20:55
Torsdagar: 15:00-20:55
Fredagar: 14:00-23:50
Lördagar: 12:00-22:00
Söndagar: 12:00-21:45

Skulle du fortsätta och spela på serven ifall du inte blir chef? Ja såklart!

Spelar du för tillfället på någon annan server än Unive? Nej!

Har du läst våra Regler? Ja!

Senast ändrad:
Skickade in en till ansökan eftersom att Ludde nekade min förra. De söker fortfarande chef. T4arget sa att jag skulle skicka in en ny.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka