Nekad T0PB0Y | Medlem ansökning[bungegård]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

T0PB0Y

Icke Medlem
Meddelanden
25
Reaction score
0
Vad är ditt namn i verkligheten? Sam

Vad är ditt discord namn? topboy145

Vad är ditt födelsedatum? 23 April 2002

Berätta om din karaktär. MIn karaktär heter Dizzy och det blev fel med migritationsverket så i staden så är han bara 17 år gammal medans i hemlandet så är han 20 år. Min karaktär är en man som älskar att hjälpa nya folk till staden precis som han fick hjälp när han kom till staden. Dizzy älskar bilar men han älskar också pengar. Han är en man som alltid är lojal och alltid kommer vara på sina vänners sida. Dizzy älskar att röka cigaretter och att köra runt i bilar. Han har en Afrikans bakgrund därför så bryter han ibland och låter annorlunda. Han har även fått många kompimanger för sitt fina här med även några som säger att det ser ut som en annanas. Dizzy har bara varit i staden i ca 2 veckor och nästan alla känner till honom.

Vad kan du bidra med till serverns RP? jag kan bidra till bra och seriös roleplay, och bidra posotivt i olika scenarion. och till aktivitet på servern då jag ofta kommer va aktiv. Jag kommer vara aktiv alla dagar i veckan.

Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Att spela för motpartens vinst är att man ska inte fokusera på att vinna men man ska fokusera på att ha kul och se till så andra parten också har kul. Det är t.ex ett bankrån och rånarna gör det bara för att få pengar och att vinna det är inte att spela för motpartens vinst men om dom skulle göra ett bankrån för det skulle vara kul och att göra det roligt för både parter och att inte bry sig om dom vann eller förlora scenariot. Det skulle vara att dom spelar för motpartens vinst

Har du läst och förstått serverns regler? Kan du ge exempel på några av dem? Suntförnuft är den viktigaste regel i serven eftersom man måste rpa så realistik så möjligt och med det så ingår alla regler som rdm och vdm för i irl så skulle man inte gå köra över någon eller döda någon utan anledning

Har du någon erfarenhet inom rollspel? Ja, Jag har rollspelat sen 2021 och är väldigt erfaren.

Heter du samma på discord som på steam? Ja

Vill du berätta något mer om dig själv som du tror skulle vara relevant för din ansökan? jag är duktig och kunnig inom rp och är seriös, jag söker mig till denna servern då jag skulle vilja hitta en stabil server jag kan stadga mig i och börja spela på hela tiden och bidra med min rp.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka