- Meddelanden
- 132
- Reaction score
- 3
Vad är din steam profil länk? https://steamcommunity.com/profiles/76561198807534739/
Vad är ditt namn i verkligheten? Hugo
Vad är ditt discord namn? Nilsson#8941
Vad är ditt födelsedatum? 4 April 2006
Berätta om din karaktär. Jag heter Milan Sevo, och är en man på 200 centimeter brunt hår, vältränad och blåa ögon.
han är 35 år gammal och kommer från en litet by vid namn Karesuando,
under hans uppväxt har det varit mycket bråk pga alvarliga alkohol bekymmer mellan föräldrarna och hans kriminalitet eftersom han är från Ryssland. Milan hade en storebror som tyvärr tog sitt liv på sin egen 19 års dag, hans bror hade det inte lätt alls, han var den som fick ta mest skit under barndomen, med mycket av slag, straff och utskällningar, han hade det helt enkelt inte lätt alls. jag är riktig ledsen nu i efterhand att jag inte gjorde något åt när mina föräldrar misshandlade min bror, jag bara stod där och blunda. Jag hade det tufft som sagt och har hamnat fel flera gånger i livet, när jag kom in i tonåren började vi göra riktigt dumma saker, inbrott, vi började med att smuggla flera liter sprit till gruvan från finska gränsen, några av killarna fastnade även i grova missbruksproblem så som olika substanser och stark sprit. Efter att jag levt ett kriminellt liv i ungefär 5år så dog tyvärr min bror, mina föräldrar hade dödat min bror fysiskt han orkade inte med längre och ansåg att det var den ända utvägen. Ungefär två veckor efter att han gått bort så är det jag som får ta skiten från mina vårdnadshavare, jag förstår hur tufft brorsan hade det och väljer att sent på natten boka att tog långt långt bort, jag hittade en biljett till Örebro. Jag skulle alltså fly allt och leva självständigt när jag bara var 17år. när jag väl kom fram till Örebro så tog jag olika bussresor runt om i storstäderna, det var väldigt ovant för mig eftersom att den största staden jag varit i var inte en stad utan en liten by i Ryssland, tillslut kom jag fram till en stad som heter unive den såg riktigt fin och hemtrevlig ut. jag hade aldrig hört talas om staden. befolkning var riktigt trevliga och jag träffade en kille. Håkan Lindqvist hette han, vi började umgås mer och mer och även vi började att göra kriminella saker, han kom dit med sin mamma och deras ekonomi var dålig. Vi började med att sno bilar och sälja droger. själv har jag aldrig riktig haft det dåligt med pengar men ville inte att han skulle åka in i fängelset själv, skulle han göra det ska jag det med!
när jag blev 25år gammal var det som att jag hade växt ifrån all kriminalitet , det var helt enkelt inte längre värt spänningen och att offra hela livet i fängelset. mitt dopamin pumpades inte längre av denna livsstilen, jag pratade med Håkan och berättade vad jag kände. Han blev förvånad men sa att han också tänkt på samma sak han berättade att han fortfarande tycker att det är roligt och att det är lätta pengar, men han vill inte sitta inne den sista delen av sin mammas liv, hon hade ju börjat att bli gammal och han tänker bara att det skulle förstöra henne totalt, hon hade kämpat allt för att hennes son skulle få ett bra liv, och Håkan började att få skuldkänslor för att han lämnat mamma hemma när han varit ute och röjt i flera dagar. hans mamma kunde läsa allt i morgon tidningen och berättade alltid att dem människorna borde få fängelse, jag, Håkan och några andra av våra kompisar döljde allt för henne och vi hade tur att polisen inte hittade oss. när vi slutat med allt det kriminella så försökte vi komma med i en MC klubb men det gick inte rätt väg kan man säga då så sökte vi till ett jobb på merkonomen och fick faktiskt jobbet. Själv så hade jag gott om pengar och kände inte att jag behövde jobba för att försörja mig. Håkan jobbar mycket och jag börjar bli less på att inte arbeta på arbetsplats, och det är det som är mina planer framöver. Mitt drömjobb är att åka i mc västar och sitta på en riktigt fin mc.
Varför ska just du bli whitelistad? jag ska bli WL för att jag har spelt på eran server ett tag men inte orkat gör en WL för har Dyslexi som gör dett svårt för mig att skriva såna här grejer men nu tänker jag göra det. men jag ska bli WL för att jag är en seriös RP spelare som gillar att spela på stora servera och nu har jag hittat en stor server. Sen vill jag bli whitlistad för att jag vill ha det jobb som tillexempel polis. sen vill jag bli WL för jag roliga scenarion som är bra för en såhär server
Varför vill du just bli Whitelistad på denna server? jag vill bli WL för jag tycker det är en bra server med många spelare och mång bra RP spelare och många bra support och mods. sen vill jag just bli whitlisad på denna server för att det är bra scripts och bra detaljer.
Hur hittade du Unive? Min vän visade mig och sa att den var en ass bra server som alla var vänliga mycket bra RP och jag testade att spela på den och har gjort det sedan föra sommarlovet.
Vad har du för mål med ditt rollspel? mitt mål med mitt rollspel är att få mycket skratt när jag gör om mitt skatt. sen är det också ett mål att göra bra scenarion
Spelar du på någon annan server för tillfället? Ifall så är fallet, vilken? Nej bara unive.
Vad är ditt namn i verkligheten? Hugo
Vad är ditt discord namn? Nilsson#8941
Vad är ditt födelsedatum? 4 April 2006
Berätta om din karaktär. Jag heter Milan Sevo, och är en man på 200 centimeter brunt hår, vältränad och blåa ögon.
han är 35 år gammal och kommer från en litet by vid namn Karesuando,
under hans uppväxt har det varit mycket bråk pga alvarliga alkohol bekymmer mellan föräldrarna och hans kriminalitet eftersom han är från Ryssland. Milan hade en storebror som tyvärr tog sitt liv på sin egen 19 års dag, hans bror hade det inte lätt alls, han var den som fick ta mest skit under barndomen, med mycket av slag, straff och utskällningar, han hade det helt enkelt inte lätt alls. jag är riktig ledsen nu i efterhand att jag inte gjorde något åt när mina föräldrar misshandlade min bror, jag bara stod där och blunda. Jag hade det tufft som sagt och har hamnat fel flera gånger i livet, när jag kom in i tonåren började vi göra riktigt dumma saker, inbrott, vi började med att smuggla flera liter sprit till gruvan från finska gränsen, några av killarna fastnade även i grova missbruksproblem så som olika substanser och stark sprit. Efter att jag levt ett kriminellt liv i ungefär 5år så dog tyvärr min bror, mina föräldrar hade dödat min bror fysiskt han orkade inte med längre och ansåg att det var den ända utvägen. Ungefär två veckor efter att han gått bort så är det jag som får ta skiten från mina vårdnadshavare, jag förstår hur tufft brorsan hade det och väljer att sent på natten boka att tog långt långt bort, jag hittade en biljett till Örebro. Jag skulle alltså fly allt och leva självständigt när jag bara var 17år. när jag väl kom fram till Örebro så tog jag olika bussresor runt om i storstäderna, det var väldigt ovant för mig eftersom att den största staden jag varit i var inte en stad utan en liten by i Ryssland, tillslut kom jag fram till en stad som heter unive den såg riktigt fin och hemtrevlig ut. jag hade aldrig hört talas om staden. befolkning var riktigt trevliga och jag träffade en kille. Håkan Lindqvist hette han, vi började umgås mer och mer och även vi började att göra kriminella saker, han kom dit med sin mamma och deras ekonomi var dålig. Vi började med att sno bilar och sälja droger. själv har jag aldrig riktig haft det dåligt med pengar men ville inte att han skulle åka in i fängelset själv, skulle han göra det ska jag det med!
när jag blev 25år gammal var det som att jag hade växt ifrån all kriminalitet , det var helt enkelt inte längre värt spänningen och att offra hela livet i fängelset. mitt dopamin pumpades inte längre av denna livsstilen, jag pratade med Håkan och berättade vad jag kände. Han blev förvånad men sa att han också tänkt på samma sak han berättade att han fortfarande tycker att det är roligt och att det är lätta pengar, men han vill inte sitta inne den sista delen av sin mammas liv, hon hade ju börjat att bli gammal och han tänker bara att det skulle förstöra henne totalt, hon hade kämpat allt för att hennes son skulle få ett bra liv, och Håkan började att få skuldkänslor för att han lämnat mamma hemma när han varit ute och röjt i flera dagar. hans mamma kunde läsa allt i morgon tidningen och berättade alltid att dem människorna borde få fängelse, jag, Håkan och några andra av våra kompisar döljde allt för henne och vi hade tur att polisen inte hittade oss. när vi slutat med allt det kriminella så försökte vi komma med i en MC klubb men det gick inte rätt väg kan man säga då så sökte vi till ett jobb på merkonomen och fick faktiskt jobbet. Själv så hade jag gott om pengar och kände inte att jag behövde jobba för att försörja mig. Håkan jobbar mycket och jag börjar bli less på att inte arbeta på arbetsplats, och det är det som är mina planer framöver. Mitt drömjobb är att åka i mc västar och sitta på en riktigt fin mc.
Varför ska just du bli whitelistad? jag ska bli WL för att jag har spelt på eran server ett tag men inte orkat gör en WL för har Dyslexi som gör dett svårt för mig att skriva såna här grejer men nu tänker jag göra det. men jag ska bli WL för att jag är en seriös RP spelare som gillar att spela på stora servera och nu har jag hittat en stor server. Sen vill jag bli whitlistad för att jag vill ha det jobb som tillexempel polis. sen vill jag bli WL för jag roliga scenarion som är bra för en såhär server
Varför vill du just bli Whitelistad på denna server? jag vill bli WL för jag tycker det är en bra server med många spelare och mång bra RP spelare och många bra support och mods. sen vill jag just bli whitlisad på denna server för att det är bra scripts och bra detaljer.
Hur hittade du Unive? Min vän visade mig och sa att den var en ass bra server som alla var vänliga mycket bra RP och jag testade att spela på den och har gjort det sedan föra sommarlovet.
Vad har du för mål med ditt rollspel? mitt mål med mitt rollspel är att få mycket skratt när jag gör om mitt skatt. sen är det också ett mål att göra bra scenarion
Spelar du på någon annan server för tillfället? Ifall så är fallet, vilken? Nej bara unive.