Nekad t o f f e | Beslut Överklagan [sweolsson]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

toffe

Icke Medlem
Meddelanden
702
Reaction score
20
Ditt discord namn: _toffe_

Ditt Hex-ID: 110000159e99859

Vad för typ av beslut gäller det? Indragen krim

Vem/vilka tog beslutet? sweolsson

Varför tror du själv att beslutet togs? Jag tror att beslutet togs för att jag valde att Fear rp. Jag åkte runt nere i Grove Street och från ingenstans kommer det fram en svart bil denna svarta bil börjar hetsa och är småpitta mig lite grann Detta gör mig väldigt irriterad så jag väljer att hoppa ut och rikta och säga ut ur bilen men det hoppar ut exakt framför mig då skjuter jag ner båda dem medans jag också precis faller när jag skjutit ner sista den första grabben som Jag sköt ner hinner ställa så några sekunder före mig då väljer han att rikta på mig och säga att jag ska upp med händerna jag så dum som jag är vägrar att ta upp händerna och ställer mig upp och börja skjuta. Jag vet Såklart att det är helt fel Och jag står för det och jag ångrar verkligen det jag gjorde. Men som sagt han säger upp med händerna och riktar på mig men jag som sagt vägrar att ta upp händerna Och istället väldigt ställa mig på att skjuta. Detta kan vara det dummaste och jag ångrade ångrar verkligen det jag gjorde

Hur är beslutet felaktigt? Beslutet är både felaktigt men oxå inte. På staffs klipp ser man att jag verkligen fear rp. Men på min skärm så har han längre bort och bara riktade och jag hörde han inte säga upp med händerna. Jag förstår att jag ändå skulle ställt mig upp händerna för han rikta den och mot mig när han Ändå var nära mig så det förstår jag Men där och då tänkte inte jag på det för att han var rätt så långt bort från mig på min skärm. Jag har fått se staffs klipp och det visar att jag var rätt så nära. Som sagt om jag verkligen det gjorde och jag står ändå för det men jag hoppas verkligen får tillbaks Krim

Bifoga bevis och länkar som är relaterade till ärendet: Sweolsson har klippet

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka