Accepterad Szcreen | Medlem ansökning [Darksiqe]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Szcreen

Medlem
Meddelanden
5
Reaction score
0
Vad är ditt namn i verkligheten? Jakob

Vad är ditt discord namn? szcreen

Vad är ditt födelsedatum? 13 Augusti 2010

Berätta om din karaktär. Anders Hermansson en 58-årig gubbe som föddes och blev uppväxt i Strängnäs med en passion för bilar och motorer. Han var en mekaniker i Gävle i 20 år, men när pandemin tog över gick bil verkstan han jobbade på i konkurs och han blev arbetslös, nu letar han efter jobb i unive city

Han är inte precis känd för att vara den trevligaste typen, Jakob svär som en sjöman och visar ingen vänlighet för skumma figurer. Men bortom den hårda ytan finns en vänlig gubbe som gärna hjälper dig reparera din bil.

Bilar är Anders hobby. Men efter att han förlorade sitt jobb har han bara kunnat jobba på sin egna Saab, som han fick av sin pappa när han fyllde 18. Om han har tråkigt brukar han hänga med sina vänner och meka med dom. Han tvekar inte att ge en hjälpande hand när hans vänner eller familj behöver hjälp med att meka.

Vad kan du bidra med till serverns RP? Jag kan bidra med ett högt roll spelande medlem som tar regler och RP på allvar. Jag har också tänkt att gå med i polismyndigheten. Jag har inte så mycket erfarenhet med RP men jag kan vara en rolig och snäll person. Jag kan också bidra med kreativa scenarion som är roliga or bra för alla i scenariot.

Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Att båda parterna i ett scenario ska vinna inte bara ett och man ska se till så att båda parterna vinner ibland så att alla har det kul. Till exempel om någon krockar i sin bil så ska man inte bara köra iväg så att båda parterna har kul i scenariot.

Har du läst och förstått serverns regler? Kan du ge exempel på några av dem? Ja några exempel skulle vara 1. Powergaming = Att man bara spelar för sin egna fördel eller vinst 2. Rdm (Random deathmatch) = Att man dödar någon slumpvis och inte har någon anledning till att döda dom 3. Vdm (vehicle deathmatch) = Att man kör på någon med sin bil eller annat fordon utan någon anledning.

Har du någon erfarenhet inom rollspel? Ja

Heter du samma på discord som på steam? Ja

Vill du berätta något mer om dig själv som du tror skulle vara relevant för din ansökan? Inget

Vidare till muntlig intervju, du har 48h på dig att ta din intervju innan den automatiskt nekas. Lycka till!

Godkänd efter muntlig intervju, välkommen till Unive!

Din Medlemskaps ansökan har Godkänts.
Tråd flyttas till Medlemskap Ansökningar - Arkiv

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka