Nekad sylven0 | Medlem ansökning [Maxkillerbree]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

sylven0

Icke Medlem
Meddelanden
4
Reaction score
0
Vad är ditt namn i verkligheten? Victor sylven

Vad är ditt discord namn? Blom#3059

Vad är ditt födelsedatum? 23 Juli 2007

Berätta om din karaktär. Min karaktär heter Momo Halal, han är från en liten stad och var redo för ett nytt äventyr Momo har alltid varit intresserad av bilar och träning och sport, hans drömjobb är att jobba med bilar som bilförsäljare eller mekaniker
Han tillbringade sina förmiddagar med att gå till gymmet och träna för att imponera på tjejerna i gymnasiet. Momo visste att en grundlig förståelse för bilar bara skulle hjälpa honom i hans framtida karriär som mekaniker eller bilförsäljare så han började studera allt han kunde om motor mekanik och prestanda.
På natten brukar momo vara hemma och tillbringa timmar vid sin dator för att undersöka allt han kunde om bilmotorer och kraven för att bli mekaniker. Han var fast besluten att få det att hända, oavsett vad. Momo siktar på att bli just mekaniker i framtiden.
En stor svaghet som Momo besitter är att han kan sitta vid datorn för länge på kvällarna och bara gömma bort tiden vilket resulterar i att han försover sig dagen efter.
Momo siktar också på att lära känna nya vänner i staden och skapa roliga stunder mm.

Vad kan du bidra med till serverns RP? Roliga scenarion för alla och stunder att skratta åt och som man kommer komma ihåg

Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Att man spelar så att alla ska kunna vinna alltså man måste inte alltid vinna själv skulle jag säga

Hur hittade du Unive? Ja twitch från början för något år sen sen nu viste jag ju att den fanns gick med genom länken på fiveM

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka