Nekad syky | Chef-jobb ansökan [Bosse]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

syky

Icke Medlem
Meddelanden
9
Reaction score
0
Vilket chef-jobb vill du ansöka till? vianor

Vad heter du IRL? oliwer

Vad heter du på discord? sykyjoke#1337

Hur gammal är du? 15

Hur många timmar har du på Fivem? över 1k

Varför vill du just bli chef på det jobbet? Jag vill bli chef över vianor då jag rpar seriöst och har rpat som detta på många servrar innan så som SKRP, Huvudstaden, Svenska Staden mm. Jag kommer vara aktiv varje eftermiddag och se till att det alltid finns någon som jobbar, Och jag vet inte hur ni har det här för har aldrig varit chef på just unive men om jag nu skulle bli chef över vianor så skulle jag vilja införa ett system där man har sin grundlön men också att man får en bonus varje söndag beroende på hur mycket man drar in till firman, Så säg att en anställd har pimpat bilar för te.x 2,5 miljoner. Då ska personen i fråga få en viss procent av det han har tjänat ihop nu vet inte jag någon bra procent, Men säg att man får runt 15% av det man tjänar in till firman. Jag tror detta skulle locka många att vilja arbeta som just vianor och då kan vi få en bra start med mycket personal, Och efter detta är det bara att fortsätta så och efter något halvår kanske beroende på hur kul ja tycker det är, Avgå som vianor chef då det blir ganska tråkigt om bara en person är chef i typ 2 års tid

Vilka erfarenheter har du inom jobbet? Extremt mycket har jobbat som mekonomen på runt 7 servrar och bennys på runt 15 servrar innan, Jag gillar att rpa som bennys för det finns alltid något att göra, Te.x folk som vill styla om sina bilar. Det är ett tidskrävande jobb eftersom det är så mång asom spelar, Målet är att vi alltid ska ha minst 1 person i tjänst. Som kan hjälpa alla på servern, för det blir ganska segt om man köpt sig en ny bil ifrån någon av bilfirmorna och så har man lite extra som man kan pimpa bilen för men sen när man kommer till vianor så är det tomt på personal. Jag strävar efter att alla som jobbar där också ska ha en seriös rp nivå och vara minst 13 ooc, samt vara någorlunda bil intresserade. Då det blir ganska konstig stämning om dom inte kan vissa enkla delar så som bromsklossar mm

Berskiv din karaktär? Min karaktär heter *Kent Olsson* och är en trevlig själ med glatt humör som växte upp på landet i en liten gård där han ofta hjälpte pappa med småsaker så som att hugga ved när han var runt 7 år gammal. Sedan när han blev lite äldre (11) då lät pappa honom köra deras ford 400 tusen för första gången, Då satt pappa bredvid honom medans han körde på grusplanen utanför huset, Han far var mycket motorintresserad och dom åkte ofta på traktorpulling, bil-elmia och massa annat kul. Men hans mor var dock inte så intresserad av motorer och sådant, Hon hade ett stort intresse för växter. När han var liten brukade han och hans mamma odla jordgubbar på deras gård, Sen när mamma inte såg så tog han några från blomsterlandet även fast han inte fick. Hans mor lärde honom mycket om växter och dess namn på latin. Så skolan var inget jätte problem för honom. Men sen när han blev 16 så fick hans mor cancer och dog några månader efter han fyllt 17, Detta gjorde Kent väldigt upprörd och blev ganska aggresiv utav sig ett tag framöver, Det var problem i skolan nästan varje dag och han gjorde inte som han blev tillsagd av lärarna. Så han blev till slut avstängd från hans skola och efter det gick tiden och han hade inget att göra om dagarna, Då startade han ett intresse för växter likt hans mor, Och efter detta jobbade han på ett bolag som heter Blomster-Landet. Där kände han sig trygg i sin omgivning men inget kunde ersätta hans motorintresse. Och så fort verkstaden nära honom sökte personal så var han först med att åka dit och ta en intervju, Efter några dagar fick han ett brev där det stod *Grattis till ditt nya jobb här på roy och roger's bilverkstad. Han blev överlycklig och visade sin far brevet, Han blev också jätte glad över att Kent hade fått detta jobb. Hans far trodde nämligen att han skulle stanna på Blomster-Landet men så var inte fallet, Efter detta firade dom lite smått för sig själva att han fått ett riktigt jobb. Dom delade på en smörgåstårta och drack kaffe. Sedan gick tiden och nu är Kent 21 år gammal och här är han idag.

Hur ofta kommer du vara inne? ungefär varje vardag från 16:00-23:00, Och helger 08:00-02:00. Detta är dock bara på ett ungefär men har jag tid över om jag te.x blir klar med läxor eller sånt fortare än vanligt så är det ju självklart att man vill in på servern och lire lite.

Skulle du fortsätta och spela på serven ifall du inte blir chef? Älskar servern och det är bara ett jobb, Rp-nivån är lika härlig oavsett

Spelar du för tillfället på någon annan server än Unive? Nej spelar bara på unive

Har du läst våra Regler? Jajamen

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka