Accepterad Syi | Medlem ansökning [ken12]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Syi

Icke Medlem
Meddelanden
59
Reaction score
1
Vad är ditt namn i verkligheten? Elie

Vad är ditt discord namn? .syrianen.

Vad är ditt födelsedatum? 19 Juli 2007

Heter du samma på Discord som på Steam? Ja

Förnamn, efternamn och ålder på din karaktär: Adam corrner 17 år

Hur skulle du beskriva din karaktärs personlighet i tre ord? aggresionsproblem trevlig snäll

Bakgrund och framtidsplaner för din karaktär: min karaktär heter Adam 17 år gammal. har intresse i fotboll min karaktär har alltid velat bli en fotbolls spelare men den drömmen gick bort ganska snabbt vid 15 år ålder. Adam har varit på många ställen men han dras alltid till unive för hans vänner är här. Adam gick den dåliga vägen när han var cirka 13 år han gick alltid till äldre och fråga hur han kunde tjäna pengar och dom gav honom jobb och de har varit så alla dessa år adam är en rik på knarkhandlar pengar. han har ett mål målet är att folk ska vara rädda för honom och visa alla vad han kan göra. han kommer nu till unive för att kanske gå förbi den dåliga livs stilen och se om något kan ändras.

Vad kan du bidra med till serverns RP? så man kan göra roligare scenarion än att bara skjuta och försöka prata mer och liknade i kriminella sitvationer

Vad innebär det att man kan/ska spela för motpartens vinst i ett scenario? att man ska göra d kul för den motsatta sidan

Har du någon gång brutit mot reglerna? Om ja, vad hände och vad lärde du dig av det? Jag har aldrig blivit grovt bannad jag har oftast varit en bra och trevlig spelare så jag har inte rikigt hamnat i stort problem

Är du aktiv deltagare på en annan svensk RP server utanför Unive? Nej

Har du läst och förstått serverns regler? Ja

Kan du ge exempel på några av serverns regler? rdm som är en grundregel och står för random death match de innebär att man inte ska döda någon utan anledning. vdm veicheal death match är nästan exakt samma sak fast man inte får köra på någon med bil utan anledning

Vill du berätta något mer om dig själv som du tror skulle vara relevant för din ansökan? nej

Vidare till muntlig intervju, du har 48h på dig att ta din intervju innan den automatiskt nekas. Lycka till!

Godkänd efter muntlig intervju. Din testperiod på 10 dagar startar nu. Välkommen till Unive!

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka