Nekad Sydow1 | Ban Överklagan [320]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Sydow1

Medlem
Meddelanden
247
Reaction score
11
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/id/Sydow1/

Ditt Hex-ID: tror det är steam:11000013e5ecb52

Vad är din discord tagg? sydow.1

Vem var det som bannade dig? 320 och Akam

Var är du bannad? FiveM Servern, Discord servern

Bild på banmeddelande: Skärmbild 2024-11-07 025545.png

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? För att jag frågade Akam om varför han säljer sina patenter och han erbjöd mig att köpa hans patenter för irl pengar men jag valde att säga att jag ska kolla med en kompis istället för att säga nej då jag skämdes över att säga att jag hade lite pengar

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Jag skrev med akam om hans patenter han sålde han frågar mig om jag vill köpa och jag säger nej med motiveringen att jag inte har pengar. går och hämtar dricka och e borta ur alla unive discords

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Ja skulle säga lite både och. Jag förstår helt felet i det jag gjorde Jag skulle inte fortsatt skriva med akam och istället för att försöka komma undan konversationen bara slutat svara eller skickat in till staffs att han sålde patenten istället Men att permanent stänga av mig från alla kopplingar till servern över att jag använde ursäkten "kanske har en polare som vill köpa" kan jag tycka är lite hårt då jag är grön spelare men jag respekterar erat beslut.

Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Jag har en del banns från 2021-2022 men under tiden 2023-2024 har jag varit bannad 3 gånger. En var Fear Rp När polisen rikta på mig och jag körde istället för att hoppa ut. En var för power gaming. rpade inte på skador och den tredje kan jag ej minnas

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Som jag skrev ovan skulle jag inte skrivit med akam och inte visat intresse för att föra dialogen vidare. jag skulle tagit bevis och skickat in allt istället för att försöka undvika dialogen med en massa ursäkter som sätter mig i skiten i slut ändan.

Har du lärt dig någonting efter din ban? att vända mig till staffs istället för att komma på dumma ursäkter. och att aldrig föra vidare en dialog om en så dum sak som att köpa saker för irl pengar

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? Yes

Hur ställer du dig till det elnour håller på med?

Hur ställer du dig till det elnour håller på med?
Asså jag sa till han för de är ju min store bror och då blev han sur och ja han blir lätt sur för vi har gått igenom mycket tillsammans och han blir lätt sur ifall det händer något som är emot vår familj. Men jag backar inte allt han säger men de ända han vill är ju att kunna prata med dig

Så du försöker hota dig till unban?

Så du försöker hota dig till unban?
Absolut inte. Sa till honom för att vi e familj liksom. man kan alltid prata med hnm. vi har gått igenom mycket så jag litar på honom men jag visste inte vad han skulle göra efter det liksom. han försökte kontakta emilia och be hon lämna ett medelande till dig men vad de va mer än så är jag inte medveten om

Du vet väl att du håller på att göra det helt omöjligt för dig att nånsin komma tillbaka?

Du vet väl att du håller på att göra det helt omöjligt för dig att nånsin komma tillbaka?
Jag kan väll inte välja vad han gör? jag har ju alltid frittfram att berätta för familje medlemmar om saker o ting. kan inte direkt bestämma vad han gör

Jag kan väll inte välja vad han gör? jag har ju alltid frittfram att berätta för familje medlemmar om saker o ting. kan inte direkt bestämma vad han gör
Jo, du har ett väldigt stort ansvar.
Denna ban hade faktiskt varit diskuterbar och jag hade faktiskt kunnat backa i viss mån med tanke på omständigheterna,
men nu känns det omöjligt.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka