Accepterad sxra11 | Medlem ansökning [DJ]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

sxra11

Icke Medlem
Meddelanden
3
Reaction score
0
Vad är ditt namn i verkligheten? milton

Vad är ditt discord namn? scraxx1337

Vad är ditt födelsedatum? 24 December 2000

Berätta om din karaktär. Min karaktär heter mohammed sukbab, han är 24 år gammal, han har varit lycklig nästan hela sitt liv, han är nära sin familj, de är fattiga, han går i en skola, han har många vänner, men han gör ingenting. Vad han inte visste var att när han kom ut ur skolan var något tragiskt på väg att hända. Han var glad för han fick bra betyg på provet, så han rusade hem för att visa sina föräldrar, men när han kom hem satt hans mamma Gråtande i soffan han frågade vad de var och hon berättade att hans bror hade dödats i skottlossningen. mohammed sukbabs bror var hans bästa vän och de gjorde allt tillsammans och mohammeds mamma hade inget jobb så de fick flytta hemifrån och in i en lägenhet . mohammed var en Snäll kille i en liten lägenhet, han var väldigt arg och ledsen och ville hämnas,
han mådde dåligt så han började bete sig illa i skolan och han började hitta på saker Allt eftersom hände fler och fler dumma saker och när han var 16 år hade han gått med i ett gäng och ägt vapen, han fick reda på vem som dödade hans bror och han kom på en A-plan för att döda sin brors mördare. Det gick veckor innan det hände men en dag bestämde han sig för att göra det och han gick tillbaka till killen som dödade hans bror och knackade på hans dörr och han sökte igenom alla hus i närheten men han var inte där så han gick hem arg. Han letade vidare dagen efter men hittade ingenting, men en dag fick han en fest inbjudning på posten med sitt namn på, så han visste vad han skulle göra. Han gick dit och frågade alla om dom sett så kallade mördaren och efter ett tag träffade han honom och han satt vid matbordet med en livvakt bakom sig så han bad att få prata med honom personligen och de gick in på hans kontor och han tänkte ett tag. han frågade vad han ville men mohammed säger att han inte har något att berätta
mohammed tog sedan fram sin pistol och sköt han 3 gånger i huvudet sedan hoppar han ut genom fönstret men livvakten och ett gäng vänner ser han och börjar jaga honom men han lyckas springa ifrån dem sen dess har han känt en lättnad i kroppen men han kan knappt gå ut utan att bli skjuten eller jagad så han försöker hålla sig gömd.

Vad kan du bidra med till serverns RP? En roligare och mer seriös rp även komma med bra ideer till servern så den kanske blir bättre på det. . jag kommer bidra med bra rp scenarion gnom att spela för båda parterna för att det ska bli ett roligt scenario för oss båda efter som man ska sträva efter en hög rp nivå och inte lalla som många andra gör.

Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? man som spelare ska kunna acceptera att någon annan vinner ett scenario. Ett exempel på det är när du som spelare kanske gjort något kriminellt som att stulit något från en annan spelare och därefter blir du konfronterad av polisen och anhållen för misstänkt stöld. I den situationen ska du som spelare kunna acceptera bara att du kommer med största synnerlighet hamna i fängelse eller riskera böter. Eftersom du stulit så blir konsekvensen att du bli anhållen och påkommen så ska du spela med och inte jobba mot för att rädda dig själv.
Alltså en sammanfattning är att denna regel är för att alla ska ha kul från allas perspektiv i ett scenario.

Har du läst och förstått serverns regler? Kan du ge exempel på några av dem? VDM: döda eller skada någon med ett fordon utan anledning Metagaming: använda ooc info ingame Combat logging: lämna spelet mitt i ett scenario för att undvika konsekvenser

Har du någon erfarenhet inom rollspel? ja de har jag men jag skulle vilja utveckla min rp på ett bättre sätt då jag tycker de är roligt med rp

Heter du samma på discord som på steam? Ja

Vill du berätta något mer om dig själv som du tror skulle vara relevant för din ansökan? nej tycker de mesta står på fjärde frågan

Vidare till muntlig intervju, du har 48h på dig. Lycka till!

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka