Nekad SxADOW | Medlem ansökning [taxi3765]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

SxADOW

Icke Medlem
Meddelanden
9
Reaction score
0
Vad är ditt namn i verkligheten? Alper

Vad är ditt discord namn? shadowxx280

Vad är ditt födelsedatum? 20 Januari 2000

Heter du samma på Discord som på Steam? Ja

Förnamn, efternamn och ålder på din karaktär: Walter vit 23

Hur skulle du beskriva din karaktärs personlighet i tre ord? trevlig tydlig pålitlig

Bakgrund och framtidsplaner för din karaktär: Walter är alltid den som tänder gnistan på varje häng. Han har fett bra humor är supercharmig och typ alla gillar honom direkt. Han är en sån där riktigt schysst kille, som alltid ställer upp och verkligen lyssnar på en utan att döma. Och han har det där lugna sättet att ge bra råd som faktiskt får en att tänka. När han är med känns allt bara chill. Han har den där lugna vibben som gör att man ba känner att allt kommer lösa sig. Han växte upp i ett område i Göteborg där alla kände alla och det har verkligen gjort honom till en person som bryr sig om andra och gillar att vara en del av gemenskapen. Jag får alltid en varm känsla när jag tänker på hur han brukade hänga hos sin mormor. Det luktade alltid nybakad pizza där och kaminen var på så det var så himla mysigt. Det var typ där drömmen började att en dag ha sitt eget pizzaställe. Walter är inte den som backar. Han går alltid all in. Han har jobbat länge med folk i restaurang och sånt, och man märker att han fattar grejen sätt folk först var ärlig och gör nå

Vad kan du bidra med till serverns RP? jag vill vara med och skapa scenarion och göra roliga scenarion, jag vill se till att alla följer reglerna och ingen förstör för andra

Vad innebär det att man kan/ska spela för motpartens vinst i ett scenario? om det är 6 poliser och 15 kriminella och polisen stormar deras hus och det är meningen att polisen ska vinna så då kanske dom kriminella går och dör med mening eller missar några skott eller ger upp.

Har du någon gång brutit mot reglerna? Om ja, vad hände och vad lärde du dig av det? nej

Spelar du eller är du en aktiv medlem på någon annan svensk RP-server förutom Unive? Nej

Kan du ge exempel på några av serverns regler? RDM: att dödad något utan anledning. VDM att använda mitt fordon som vapen. COPBAIT att försöka få polisen uppmärksamhet genom att typ tuta på dom eller skrika på dom.

Vill du berätta något mer om dig själv som du tror skulle vara relevant för din ansökan? jag följer reglerna bra och om jag gör ett misstag så lär jag mig

Nekad.
Anledning: Din text är AI skriven.

Du får ansöka igen om 24h. Lycka till nästa gång!

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka