Nekad swixxy | Ansökan till Servervakt [Jaakoob10]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

lindo

Icke Medlem
Meddelanden
324
Reaction score
25
Vad är ditt namn i verkligheten? Oskar

Vad heter du på discord? swixxyfn

Vad är ditt Hex:ID 1100001402d0bea

Ange ditt födelsedatum 28 November 2011

Beskriv din dagliga aktivitet. Brukar vara inne på unive minst 6 timmar om dagen men oftast mycket mer.

Hur länge har du varit medlem på Unive? Blev medlem första gången för typ 3 månader sen men fick indragna roller för ett tag sen.

Hur många gånger har du blivit bannad/avstängd (Bifoga Bild) Är på mobil men har blivit bannad typ 5-7 gånger

Har du tidigare varit blacklistad? Nej

Förklara vad för uppgift en servervakt har. En servervakt har i uppgift att hålla koll på om folk följer reglerna under sitt rpande. Vi ska alltså inte åka runt och leta efter problem utan om vi ser folk som gör regelbrott medans vi rpar så ska vi ta åtgärder. Vi ska hjälpa staffs så att dom inte har lika mycket att göra.

Varför vill du bli servervakt på servern? Jag vill bli servervakt då jag dagligen ser folk som gör regelbrott och inte kan bete sig. Jag vill att unive ska vara en rolig server för alla och att det ska vara hög rp nivå. Jag som jobbar på marja-lisas får dagligen vittna till icke medlemmar som inte är här för att rpa utan är här för att lalla. Det går inte alltid så snabbt för staffs att svara på reports då och därför vill jag kunna hjälpa till.

Berätta sammanfattat vad korruption och abuse är och hur de kan förekomma på olika sätt som servervakt. Att man använder toggleid i ett scenario för att se folk genom väggar eller om man kickar någon för att inte förlora ett scenario. Det kan även vara att man ressar sig själv eller sina kompisar utan anledning. (Vet inte om sv fortfarande kan reviva)

Nekad.

Anledning: Du måste vänta 2 månader efter permanent avstängning. (Du kom tillbaka 06-20)

Du får ansöka igen om 1 vecka.

Lycka till nästa gång!

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka