Accepterad Swetap5_ | Ban Överklagan (1Nedz)

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Swetap5_

Icke Medlem
Meddelanden
27
Reaction score
10
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561199488108299/

Ditt Hex-ID: steam:11000015b11070b

Vad är din discord tagg? Swetap5

Vem var det som bannade dig? 1nedz

Bild på banmeddelande: Skärmbild 2026-02-12 235659.png

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? För att jag riktade på ett ställe som inte var tillräckligt diskret och var lite för nära sandy sjukan.

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. jag var på sandy sjukan och några grabbar började hetsa och så sa dom att vi skulle gå ditt och prata privat så började dom hetsa och säga fula saker då så valde jag att dra vapen och rikta och då så fear rpade dom men jag gjorde tyvär ett fel beslut genom att rikta på ett ganska odiskret ställe nu när jag tänker efter.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. det var jag som gjorde fel genom att rikta på det stället som jag valde att rikta på villket jag nu i efterhand inser var fel av mig och jag skulle ha gjort allting mer diskret eller inte ha dragigt vapen alls och jag förstår att jag blev bannad för att jag drog vapen på ett ställe som nu när jag tänker efter är ganska odiskret.

Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. jag har vart bannad 4 gånger tidigare tror jag och en gång var att jag lallade under kidnappning och då lärde jag mig att ta varje scenario seriöst och aldrig lalla sen har jag också varit bannad för hets ooc och då lärde jag mig att man inte ska vara otrevlig ooc och inte ig heller för den delen men jag lärde mig särskilt att jag inte ska ta saker som händer på unive och bli arga på personer ooc och sen har jag några till som jag inte riktigt kommer ihåg.

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? ja jag hade kunnat vara på ett mer diskret ställe som låg mer gömt så det inte var så nära sandy sjukan eller så hade jag bara kunnat skita i att dra vapen helt och låtit det va.

Har du lärt dig någonting efter din ban? ja jag har lärt mig att vara mer försiktig med vart jag drar vapen och att jag alltid ska göra det så diskret och utförligt så möjligt och absolut inte begå kriminella saker på almänna platser.

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? ja det försår jag.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka