Accepterad swet_mnky | Medlem ansökning

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Kevin Cow

Välkänd Medlem
Meddelanden
2,185
Reaction score
109
Vad är din steam profil länk? https://steamcommunity.com/profiles/76561199121415837/

Vad är ditt namn i verkligheten? Kevin Marklund

Vad är ditt discord namn? swet_mnky#1644

Vad är ditt födelsedatum? 31 Januari 2009

Berätta om din karaktär. andreas nilsson är en hjälpsam person som tar risker för andras säkerhet han tvekar inte att ingripa när det behövs och han har stor empati för andra människor han har B-körskort han har stor han har ett stort intresse för bilar, han har en saab och han gillar att gymma. Han har en dröm att bli polis, och kommer kämpa tills den drömmen blir verklighet. han lägger väldigt mycket tid på att gymma gå in på marja lisas och kolla på bilar och han älskar den nya staden han har flyttat i han går ofta till banken och tar ut pengar han älskar och vara på pirren och kolla på bilar det brinner han för och åka runt men han är mycket bekväm med sin mask han har men han använder ju den inte när han är offentlig men när han är hemma i sin läggenhet och när han är hemma då använder han sin apa mask han har stort inträse för apor och andra djur han älskar att ha kontroll över allting.

Varför ska just du bli Medlem på Unive? för att jag tycker jag är redo har spelat ett tag nu som o medläm det har varigt kul men jag vill spela i next elevel nu liksom om du fattar jag jag menar jag vill kunna söka till polis.

Vad är det som får dig att vara intresserad av just Unive? att det är rp liksom har drömt om att få spela spel som är irl relaterade de är inte kul och spela med våld de är så mycket roligare att spela seriöst och kunna veta att det som är i spelet det händer på rikdigt ochså.

Hur hittade du Unive? jag kolla på en streamer som jag e mod hos som också spelar unive och jag insåg att de är as kul så jag bestämde mig för att spela det för såg mer och mer börja spela det.

Vad har du för mål med ditt rollspel? att kunna hjälpa folk mer än vad jag gör idag liksom och kunna göra det säkrare på servern/jobbet

Vad har du som mål att uppnå på Unive? att bli withlistad och kunna hjälpa andra på ett sätt jag inte kan om jag inte är withlistad liksom om en är dryg och så så kan jag taser en om jag är polis då för det är det jag vill bli och jag kommer tjämpa att bli medläm det är mitt mål

Är du aktiv deltagare i andra servrar för tillfället? nej! jag spelar bara unive bästa servern <3<3 <3 <3
 
Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka
Top