Nekad sweontop1 | Medlem ansökning [Snake]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

sweontop1

Icke Medlem
Meddelanden
1
Reaction score
0
Vad är ditt namn i verkligheten? melvin

Vad är ditt discord namn? sweontop1

Vad är ditt födelsedatum? 26 November 2024

Berätta om din karaktär. Hej min karaktär kommer ha namn som Abdel Fakutsi och han kommer att rollspela som en vanlig medlem. Och kommer att kanske i framtiden spela som krim men det är upp till hur jag vill Rpa....... Nu har vi Abdel Fakutsi som talar om hur hans liv är och har varigt.

Tjenare Abdel Fakutsi här jag är inte hel svens men är född i sverige och jag har en syrra som jag inte har så bra kontakt med men mina föreldrar bor några mil bort från mig och jag har 1 hund som mina föreldrar tar han om dagligen. Jag är snart 25 år gammal och har ennu inte hittat de jobb jag vill jobba som. Alla jobb har varigt pissiga och inte så roliga för Abdel Fakutsi men snart så tror han att han kommer hitta ett jobb som han gillar. Han har också en BMW som är från 2000 talet den är endån ganska fin om jag får säga de. Abdel Fakutsi Detta vad allt jag hade och säga

Vad kan du bidra med till serverns RP? Jag kan bidra med att försöka bygga upp Rpn mer och mer för då blir det roligare för allt och alla. Jag kan också försöka att bidra till andra saker om det är ett problem nån stans så kan jag hoppa in där och snacka lite med dom

Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Att man inte ska spela för makt och pengar. Att det är okej att förlora. Exempel är att du är med i gäng krig och när du har dödat eller vunnit så försöker du att få deras vapen eller pengar eller bara att du inte vill förlora och det gör Rp nivån mycket sämre enligt mig

Har du läst och förstått serverns regler? Kan du ge exempel på några av dem? Yes det har jag RDM (Random Deathmatch) det betyder att du slår eller dödar nån utan backomliggande scenario........ VDM (Vehicle Deathmatch) Det innebär att du andvänder din bil som ett vapen T.ex att du kör på någon oskylig

Har du någon erfarenhet inom rollspel? Ja jag har spelat fiveM i snart 2 år och har en bra Rp nivå men ibland så kan det komma att man gör fel lite då och då. Men då är de bara att ändra på de :)

Heter du samma på discord som på steam? Ja

Vill du berätta något mer om dig själv som du tror skulle vara relevant för din ansökan? Nej det har jag inte men om de skulle va så att jag har de så kan jag höra av mig igen :)

Vidare till muntlig intervju, du har 48h på dig att ta din intervju innan den automatiskt nekas. Lycka till!

Nekad.
Anledning:
Kunde inte reglerna så bra under interjuvn

Du får ansöka igen om 24h. Lycka till nästa gång!

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka