Nekad SWEez | Ban Överklagan [BG]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

SWEez

Icke Medlem
Meddelanden
141
Reaction score
1
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561199045758261/

Ditt Hex-ID: 110000140b34d35

Vad är din discord tagg? 4sweezz

Vem var det som bannade dig? @LUDDE

Var är du bannad? FiveM Servern, Discord servern

Bild på banmeddelande: faffaff aludde.PNG

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? Jo, Jag antar att Ludde fick en bild till skcikad till sig av en vis person. Där jag satt i en vc men jag spelade inte nått spel under detta tillfälle och va ointe inne på unive de kan ni även se i loggsen. Bidrog ju inte till meta och de har ni ej bevis på heller ni har bevis på att jag satt i vc menand en screenade de han spelade. Men fattar att ni antar jag är med och metar med nej gkjorde inte det. Är även en grön spelare. Me nfattar luddes beslut till 100 prcent att han gjorde som han gjorde men kan meddala han att jag ej metade och jag va inte ens inne på unive. Men hoppas du kan förstå mig som vill gärna ha en unbann och visa dig att jag inte kommer sitta i en sådan dc igen även att jag inte spleade då. Lärt mig av detta misstag och ska ALDRIG ske igen de kan ja lova dig.

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Ja va inte ens på datorn när ja fick ban från dcen så vne riktigt va jag ska skriva men men.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Fel men rätt att jag satt i dcen men metade gjorde jag ej för jag var inte inne på unive i det läget så. metade ej men satt i vc ja. Kan dock lova dig att det ska inte ske igen att jag är med i en såddan dc igen. Om du unbnnar ska du få see att jag kan göra bättre av mig också. Men ge en chans tack då jag kan göra bättre och metade inte för va inte ens ingame under denna tyid när jag satt där.

Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. 45.

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Att inte vara med i den dcen alls eller sitta i den vc även om jag bara kolla hans screen och va inte ingame. men ber om ursäkt och ska ALDRIG SKE IGEN. att en så sak sker de kan ja lova dig ludde.

Har du lärt dig någonting efter din ban? Att inte sitta i vc medans andra kör unive men körde inte unive under den tiden jag satt i den vc och i den dc men jag va inte inne på unive. Så meta no. Står även i loggsen som bevis att jag inte va inne under den tiden.

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? Fattar klart

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka