Ej Antagen sweetshoot | Ansökan till Servervakt [520]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

sweetshoot

Icke Medlem
Meddelanden
26
Reaction score
0
Vad är ditt namn i verkligheten? Filip

Vad heter du på discord? .sweetshoot

Vad är ditt Hex:ID steam:1100001000056ba

Ange ditt födelsedatum 10 Januari 2011

Beskriv din dagliga aktivitet. Ja asså jag spelar ganska mycket, så asså jag lägger mycket tid och fokus på unive

Hur länge har du varit medlem på Unive? jag tror typ nästan ett år nu

Hur många gånger har du blivit bannad/avstängd (Bifoga Bild) 3 gång, men jag gjorde bort mig och de kommer inte hända igen!

Har du tidigare varit blacklistad? Nej

Förklara vad för uppgift en servervakt har. Dem gör så att RPn är bra och håller stämningen på topp, (dem kan kicka/bana folk), men annars så spelar dem exakt som vanligt

Varför vill du bli servervakt på servern? asså jag har spelat på unive typ 3 år, var av att jag har varit medlem typ ett år, men jag vet att RPn inte alltid är på topp och det är just därför jag vill vara server-vakt för att jag ska kunna göra allt JAG kan för att RPn ska vara så bra som möjligt!

Berätta sammanfattat vad korruption och abuse är och hur de kan förekomma på olika sätt som servervakt. Abuse är ifall en t.ex server-vakt använder alla sina verktyg i verktygslådan för att göra det bra som möjligt för sig själv utan att tänka på RPn/någon annan. Korruption är att man tar användning av sin position för att förstöra för alla andra.
Och dem här kan förekomma t.ex: att man kickar/bannar oskyldiga personer.

Kan du utveckla denna frågan: "Förklara vad för uppgift en servervakt har."

Ej antagen.

Anledning: Inte verifierad spelare med Bank-ID.

Du får ansöka igen om 1 vecka.

Lycka till nästa gång!

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka