Dubbelpost SWedishMOose35 | Ban Överklagan [Yro]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

SWedishMOose35

Icke Medlem
Meddelanden
2
Reaction score
0
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/id/SWedishMOose35/

Ditt Hex-ID: 110000103881491

Vad är din discord tagg? Swedishmoose35#3881

Vem var det som bannade dig? Cindyfisk<3

Var är du bannad? FiveM Servern

Bild på banmeddelande: bild_2024-01-13_180312180.png

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? jag och min kompis satt och spelade Unive. Först spelade jag, sedan så ville han köra. När han väl körde så började han säga N-ordet till random folk. Jag blev arg på han och sa att han skulle lägga av och låta mig ta över. Han lyssnade. jag började sedan köra. Efter ett litet tag fick jag en temporär Ban på ungefär 1 timme. När den temporära Bannen var över så körde jag lite men sedan stängde jag av. Nästa dag körde jag Unive ett tag, sen stängde jag av. Dagen efter det när jag skulle gå in på Unive så var jag permanent bannad på grund av Rasism. Så jag tror att jag blev bannad på grund av att min kompis sa N-ordet. Men jag hade redan fått en ban utav det. När jag blev permanent bannad så stod det att det var på grund utav rasism, men efter den temporära bannen så gjorde inte jag något rasistiskt.

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Jag jobbade som sopgubbe och hämtade sopor, sedan så kom någon i en svart bil med röda streck på och frågade om jag ville tjäna mycket pengar. Jag sa att jag gärna ville det och jag hoppade in i hans bil. Han körde ut mig till ingenstans och tog upp en pistol och sa att jag skulle ta upp händerna. Jag tog såklart upp händerna och han rånade mig på mat och dricka. Han sa sedan att han har sett mig hämta sopor på hans områden. Jag sa lugnt att det var bara mitt jobb och om jag inte hämtar sopor överallt så förlorar jag jobbet. Han sa sedan att jag skulle ta av mig mina kläder. Han började skratta och sa upprepade gånger " jävlar vad ful du är" och skrattade. När jag hade tagit av alla mina kläder förutom en väska så blev han arg och sa att jag skulle ta av den. Men det funkade inte att ta av den så jag sa att " nej det kommer jag inte" så han sköt mig. När jag respawnade vid sjukhuset så lämnade jag servern. Nästa dag när jag skulle gå in i Unive så stod det att jag var permanent bannad från servern på grund av rasism.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Ja! När jag skulle gå in på Unive så var jag permanent bannad på grund av rasism, men jag hade inte gjort något rasistiskt. Det kan jag lova.

Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Jag har blivit temporärt bannad en gång. Men det var på grund utav att min kompis spelade och sa N-ordet till folk. Jag blev såklart arg och sa till han. jag tog över och förbjöd han från att spela Unive på min dator igen.

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? inget eftersom jag inte gjorde något fel

Har du lärt dig någonting efter din ban? nej eftersom jag har skött mig och inte gjort något

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? Ja jag förstår.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka