Nekad swedishfisch | Ban Överklagan [320]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

swedishfisch

Icke Medlem
Meddelanden
188
Reaction score
2
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561199571231832/

Ditt Hex-ID: 110000160056458

Vad är din discord tagg? swedishfisch

Vem var det som bannade dig? Lluddee

Bild på banmeddelande: IMG_5867.png

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? Jag tror att staffsen bannade mig då jag testade ett fusk vilket är helt rätt att bli bannad för. Jag använde det bara i 30 sek och sköt ingen med fusket, men det spelar ingen roll om det var i 30 sekunder eller om jag inte sköt någon jag fuskade och bröt mot era regler. Jag förstår att det jag gjorde påverkar serverns RP. Jag ångrar mig grovt och hoppas verkligen att jag kan få en andra chans att visa att jag kan göra rätt ifrån mig. RPn på Unive är helt otrolig och det jag gjorde kommer aldrig att ske igen. Om jag får möjligheten att återvända kommer jag aldrig använda någon typ av tredjepartsvaror igen. Jag ångrar det grovt och jag lärt mig av mitt fel.

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Jag sprang runt med mina kompisar och sedan så valde jag att testa ett fusk som en kille skickade till mig. Det funkade så jag använde inte det efter jag såg att det funka. Stängde ner det. Jag ångrar det grovt nu och det kommer aldrig att återuppstå igen. Det har nu gått 2 månader och jag verkligen tänkt igenom det ja gjort.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Det var helt och hållet mitt fel eftersom jag valde att installera och använda något jag visste var förbjudet. Ingen tvingade mig det var ett aktivt beslut från min sida och det är mitt ansvar att förstå konsekvenserna. Jag förstod inte då hur mycket det förstörde för andra men jag förstår det nu. Jag ångrar det djupt och vill aldrig igen sätta på det igen.

Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Ja, men ja lärt mig av alla/

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Det jag borde ha gjort annorlunda är att jag aldrig borde installerat eller testat något fusk från första början. Jag borde ha vänt mig till en staff eller något liknande för att rappoertera om det. Jag borde ha tänkt längre än bara det ögonblicket, tänkt på konsekvenserna och på hur mycket jag gillar Unive.

Har du lärt dig någonting efter din ban? Jag har förstått hur viktigt det är att spela genom att följa serverns regler. Jag har också lärt mig att tänka längre än bara nu utan att jag ska tänka på konsekvenserna för att varje val jag gör påverkar andra. Jag kommer ta med mig det här som en lärdom genom att tänka efter för att ta ansvar för mina handlingar och alltid välja det rätta. Jag ska aldrig någonsin använda tredjepartsmjukvaror igen

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? Ja

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka