swedish essa
Icke Medlem
- Meddelanden
- 1
- Reaction score
- 0
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/id/d24snic/
Ditt exakta steamnamn under tidpunkten du blev bannad: ♔swedish essa♔
Vad är din discord tagg? wikid66#8631
Vem var det som bannade dig? det står bara att servern bannade mig
Hur lång tid var din ban? 9 dagar
Var är du bannad? FiveM Servern
Vad står det som exakt anledning till din ban när du försöker komma in? rdm
Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? för jag bråkade med folk
Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. en kompis blev dödad så jag slog han som dödade honom
Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. både och jag som är ny på servern tänkte inte på att läsa reglerna och förstår att jag gjorde ett fel
Hur många tidigare avstängningar har du? Inga alls
Ifall du hade blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. jag är ny på servern och visste inte att man fick göra så men ångrar det stort och vill gärna vara en del av ett seriöst gamingcommuntiy
Hur hade du kunnat gjort annorlunda? ja hade kunnat läst reglerna direkt och bara hjälpt min kompis till sjukhuset
Har du lärt dig någonting efter din ban? ja det har jag verkligen gjort och det kommer inte ske igen, lovar att spela seriöst som den simpla knegaren jag är
Har du läst våra regler? Ja
Ditt exakta steamnamn under tidpunkten du blev bannad: ♔swedish essa♔
Vad är din discord tagg? wikid66#8631
Vem var det som bannade dig? det står bara att servern bannade mig
Hur lång tid var din ban? 9 dagar
Var är du bannad? FiveM Servern
Vad står det som exakt anledning till din ban när du försöker komma in? rdm
Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? för jag bråkade med folk
Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. en kompis blev dödad så jag slog han som dödade honom
Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. både och jag som är ny på servern tänkte inte på att läsa reglerna och förstår att jag gjorde ett fel
Hur många tidigare avstängningar har du? Inga alls
Ifall du hade blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. jag är ny på servern och visste inte att man fick göra så men ångrar det stort och vill gärna vara en del av ett seriöst gamingcommuntiy
Hur hade du kunnat gjort annorlunda? ja hade kunnat läst reglerna direkt och bara hjälpt min kompis till sjukhuset
Har du lärt dig någonting efter din ban? ja det har jag verkligen gjort och det kommer inte ske igen, lovar att spela seriöst som den simpla knegaren jag är
Har du läst våra regler? Ja