Nekad Swayzzfnr | Beslut Överklagan [Korpen]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Swayzzfnr

Icke Medlem
Meddelanden
15
Reaction score
0
Ditt discord namn: lavieestunefleurdontlamou

Ditt Hex-ID: https://steamcommunity.com/profiles/76561199879885124/

Vad för typ av beslut gäller det? ac ban

Vem/vilka tog beslutet? hedgehog

Varför tror du själv att beslutet togs? .

Hur är beslutet felaktigt? blev ac bannad för flera månader sedan sen så blev jag pc checkad och failade och sedan på den ac bannen så placerade hedgehog en blacklist för fusk och nu är jag inte blacklistad längre men min ac ban är kvar och jag borde egentligen vara unbannad men var ju på dubbelban och denna överklagan e den enda jag kan göra kan inte göra nån annan sorts av överklagan.

Bifoga bevis och länkar som är relaterade till ärendet: ban id 4411

Förstår du att vi kommer att stänga din överklagan ifall beslutet ej är felaktigt? Ja

Du har ingen godkänd överklagan.

Hej,

Vi har granskat din överklagan noggrant. Med hänsyn till de tidigare incidenterna samt den bedömda risken för serverns trygghet och spelupplevelse har vi beslutat att inte häva din avstängning under normala omständigheter.

Vi kan dock erbjuda dig möjligheten att häva avstängningen mot en avgift på 1990 kr. Denna summa reflekterar den administrativa hanteringen samt de risker vi tar genom att släppa in dig på servern igen.

Detta erbjudande är slutgiltigt och går inte att förhandla. Om du inte är intresserad ber vi dig att respektera beslutet och avstå från att skicka in ytterligare överklaganden.

Med vänliga hälsningar,
Korpen__
Unive Staff

MVH

Hej,

Vi har granskat din överklagan noggrant. Med hänsyn till de tidigare incidenterna samt den bedömda risken för serverns trygghet och spelupplevelse har vi beslutat att inte häva din avstängning under normala omständigheter.

Vi kan dock erbjuda dig möjligheten att häva avstängningen mot en avgift på 1990 kr. Denna summa reflekterar den administrativa hanteringen samt de risker vi tar genom att släppa in dig på servern igen.

Detta erbjudande är slutgiltigt och går inte att förhandla. Om du inte är intresserad ber vi dig att respektera beslutet och avstå från att skicka in ytterligare överklaganden.

Med vänliga hälsningar,
Korpen__
Unive Staff

MVH
varför ska jag paya om de vart ban wipe? och jag ska va unbannad egentligen

Bland annat för att du ljög och sa att din ban blev upphävd, men också för att du inte var en av de som blev unbannade i wipen.

Bland annat för att du ljög och sa att din ban blev upphävd, men också för att du inte var en av de som blev unbannade i wipen.
hahahhahahhah fast min blacklist e ju bortagen plus jag e unbannad från dcn

så jag vet inte om detta e ragebait ele om due seriös

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka