Nekad Sware | Medlem ansökning (Balooo)

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Sware

Icke Medlem
Meddelanden
3
Reaction score
0
Vad är din steam profil länk? https://steamcommunity.com/id/SW4R3S/

Vad är ditt namn i verkligheten? Nils Eriksson

Vad är ditt discord namn? Sware#0001

Vad är ditt födelsedatum? 5 Juni 2006

Berätta om din karaktär. Min karaktär heter Olek Jansson han är en väldigt motor intereserad kille. Han ligger på 21 bast och kommer från sunne. Han har kommit till unive för att träffa nya folk och kolla på fräsiga bilar. I sunne har han levt med sin ensamma far sen 3års åldern. Morsan dog av en stroke på ikea när det var och shoppade kläder. Med upväxten har han och sin farsa ägt många bilar och andra fordon, Just därför är han väldigt motor intereserad. Han har ju nu flyttat hemifrån och vill starta ett nytt liv med nya vänner i en ny stad.

Varför ska just du bli Medlem på Unive? Jag tänker att det skulle bli kul för att utväckla min rp och komma förbi förhindringarna. Det skulle bli skoj att komma in i jupare rp scener och skaffa nya vänner.

Vad är det som får dig att vara intresserad av just Unive? Jag har sett clips från unive på youtube och en av mina irl polare tipsade mig om servern. Servern ser väldight rolig ut med massa bra rp

Hur hittade du Unive? Som sagt i det förra så har jag sett youtube clips och min polare tipsade mig om servern

Vad har du för mål med ditt rollspel? Mitt mål med rollspel är att ha kul och att hitta nya vänner. Rollspel för mig handlar om att man ska ha så roligt så möjligt fast fortfarande vara ansvarig, Och jag känner att Unive verkär som en bra plats för mig att utväckla min Rollspels förmåga

Vad har du som mål att uppnå på Unive? Mina mål är att ha kul och att utväckla min rollspels förmåga, Och att träffa nya folk att lära känna både IC och OOC. Men det främsta målet är ju att hålla sig till reglerna och att göra bra rp för både mig och andra!

Är du aktiv deltagare i andra servrar för tillfället? Just nu spelar jag lite halvt på en server som heter ShootaRP som är en usa server men det skulle vara roligt att bli aktiv på denna

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka