Nekad Sware | Chef-jobb ansökan [Bosse]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Sware

Icke Medlem
Meddelanden
3
Reaction score
0
Vilket chef-jobb vill du ansöka till? Falck

Vad heter du IRL? Nils Eriksson

Vad heter du på discord? Sware#6437

Hur gammal är du? 15

Hur många timmar har du på Fivem? 2 016

Varför vill du just bli chef på det jobbet? Jag vill bli chef här för att dels hjälpa företaget och för att kunna göra bättre RP för alla. Jag och min karakär är väldigt bil/motor intereserade så det här jobbet skulle passa perfekt.

Vilka erfarenheter har du inom jobbet? Mina erfarenheter är ju just att jag kan mycket om FiveM och Bilar. När jag säger fivem så menar jag att jag vet hur man rpar på ett bra och rolight sätt. Men erfarenheterna jag har är just det att jag är väldigt bil/motor interesserad och kommer kunna spendera mycket tid på dethär jobbet och att jag kan hantera stress väldigt bra

Berskiv din karaktär? Min karaktär är en väldigt bil intereserad person som jag skulle tycka passade välidgt bra till detta jobb! Han heter Olek och är 21 år gammal, Han har Älskat biler i hela still liv och han Pappa Var en gång i tiden en Chef för Bennys Motos ett företag som fanns i en annan stad där jag bodde förr. Under min uppväxt har jag mekat mycket med bilar och vet exakt hur man kan hitta problem på bästa sätt och hur man fixar dem! Falck verkar som ett företag som skulle behöva en chef som håller koll på alla och så att allt står rätt till!

Hur ofta kommer du vara inne? 4+ timmar per dag

Skulle du fortsätta och spela på serven ifall du inte blir chef? Ja absolut servern är skit kul det skulle bara vara ett plus att få jobbet

Spelar du för tillfället på någon annan server än Unive? Nej

Har du läst våra Regler? Japp läst alla flera ggr

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka