Vad är din steam profil länk? https://steamcommunity.com/id/swankyxd/
Vad är ditt namn i verkligheten? Isak Wergeland
Vad är ditt discord namn? swanky#1853
Vad är ditt födelsedatum? 24 Oktober 2003
Berätta om din karaktär. Karl Jakobsson
Varför ska just du bli whitelistad? Jag föddes i Hammarkullen där det var svåra förhållanden och med en ensamstående mamma kunde han inte få allt han ville. Det var tills jag vid 13 års ålder drogs in i gängkulturen och vad som började med drogleveranser eskalerade snabbt till rån och andra problem. Om det fanns ett annat sätt att få det jag ville skulle jag gärna göra det men med mina förutsättnignar var det inte aktuellt. Men om jag får en chans att tjäna pengar legitimt skulle jag hellre göra detta då jag inte vill skada någon, det var det enda sättet förr.
Varför vill du just bli Whitelistad på denna server?
Hur hittade du Unive? letade efter en fivem rp server på svenska
Vad har du för mål med ditt rollspel? Att ha kul och tjäna pengar
Spelar du på någon annan server för tillfället? Ifall så är fallet, vilken? nej
Vad är ditt namn i verkligheten? Isak Wergeland
Vad är ditt discord namn? swanky#1853
Vad är ditt födelsedatum? 24 Oktober 2003
Berätta om din karaktär. Karl Jakobsson
Varför ska just du bli whitelistad? Jag föddes i Hammarkullen där det var svåra förhållanden och med en ensamstående mamma kunde han inte få allt han ville. Det var tills jag vid 13 års ålder drogs in i gängkulturen och vad som började med drogleveranser eskalerade snabbt till rån och andra problem. Om det fanns ett annat sätt att få det jag ville skulle jag gärna göra det men med mina förutsättnignar var det inte aktuellt. Men om jag får en chans att tjäna pengar legitimt skulle jag hellre göra detta då jag inte vill skada någon, det var det enda sättet förr.
Varför vill du just bli Whitelistad på denna server?
Hur hittade du Unive? letade efter en fivem rp server på svenska
Vad har du för mål med ditt rollspel? Att ha kul och tjäna pengar
Spelar du på någon annan server för tillfället? Ifall så är fallet, vilken? nej