Accepterad SvettigPotatis | Ban överklagan [Ax3l]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

SvettigPotatis

Icke Medlem
Meddelanden
68
Reaction score
1
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561198797625225/

Ditt Hex-ID: 110000131e91789

Vad är din discord tagg? SvettigPotatis#6263

Vem var det som bannade dig? LinusRO

Hur lång tid var din ban? 9 dagar 23 timmar

Var är du bannad? FiveM Servern

Vad står det som exakt anledning till din ban när du försöker komma in? Du har blivit avstängd för: Lall

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? Jag tror dom valde att banna mig för att jag slog en kille utan att han hade gjort något.

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Jag och två andra killar stod och diskuterade sen skulle jag vise en av dom hur den andra sparkade på min bil och då istället för att jag sparkade på min bil blev det så att jag slog han utan mening.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Jag tycker det var en felaktig ban men såklart vet inte LinusRO att jag råkade så det var ett missförstånd.

Hur många tidigare avstängningar har du? 2

Ifall du hade blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Jag har blivit bannad för copbait en gång tidigare och då körde jag mot rött och då lärde jag mig att inte köra mot rött igen. Men den här gången var nog ett missförstånd.

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Jag hade kunnat fortsätta prata med dom istället för att sparka på min bil så att min karaktär slog en kille/tjej.

Har du lärt dig någonting efter din ban? Jag har lärt mig att inte sparka på min egen bil så att karaktären slår en person

Har du läst våra regler? Ja

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka