Nekad Sverker_ | Ban Överklagan [LUDDE]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Sverker_

Icke Medlem
Meddelanden
56
Reaction score
2
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561199073827979/

Ditt Hex-ID: 1100001425f9c8b

Vad är din discord tagg? shunomannen

Vem var det som bannade dig? Ludde sen emilia (double ban)

Var är du bannad? FiveM Servern, Discord servern

Bild på banmeddelande: cristiano-ronaldo-manchester-united-free-kick-3y60tbd5f2xs7929.jpg

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? kan ej ta screenshot. Satt deffad mid cs match i en discord och blev bannad från allt

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Cs match

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. felaktig

Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Powergaming, suntförnuft osv. ca 20 bans 1 senaste 3 månaderna

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Vete fan

Har du lärt dig någonting efter din ban? nej

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? ajemen

försöker ta bild på mobilen o ladda upp här men de står att bilden är för stor för detta formulär typ

Du är bannad för deltagande i Meta Discord, hur ställer du dig till det?

Jag satt deffad under jag spelade en wingman med en kompis, vad dom andra i som satt i discorden hade jag inget med att göra och sen antar jag att dem rpar kriminella, hade inte ens krim roll så inte direkt att jag kan rpa med dom utan att komma i kriminella scenarion och bli bannad. Tack för att du svarade
Du är bannad för deltagande i Meta Discord, hur ställer du dig till det?

Hur blire med denna? Skulle verkligen vilja gibba lite Unive och fortsätta rpa (:

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka