Accepterad Sverker | Ansökan till Servervakt [Borzy]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Shunomannen

Icke Medlem
Meddelanden
152
Reaction score
2
Vad är ditt namn i verkligheten? Isac

Vad heter du på discord? Shunomannen#9337

Ange ditt födelsedatum 14 Juni 2023

Beskriv din dagliga aktivitet. Aktiv dagligen, lite inaktivare på sommaren. kommer vara mer aktivare på nätterna än dagarna, men såklart kan det ändras.

Hur länge har du varit medlem på Unive? Kom tbx på unive den 24 april innan de var jag medlem lite mer än 2 år.

Hur många gånger har du blivit bannad/avstängd (Bifoga Bild) file:///C:/Users/Isseb/Downloads/ban.png Funkar inte bilden så kan jag skicka i pm eller om ni vill kan ni titta upp mina bans via mitt hex id

Har du tidigare varit blacklistad? Nej

Förklara vad för uppgift en servervakt har. Att vara en slags förebild på servern som jobbar med att underlätta staffs problem med lätta saker, ex banna om någon gör fel och sedan skicka ut i förläning, kicka, revva om personen har ngt slags bevis att han ex blev totalt vdmad och ingen staff svarar på ens report om revv så kan jag hjälpa. Annars ska jag rpa som vanligt och inte söka problem, jag ska låta problemen komma till mig och ta återgärder eller hjälpa någon iaf det behövs.

Varför vill du bli servervakt på servern? Jag vill bli servervakt för att jag vill få bort folk som lallar och inte är här för att spela riktig RP, jag vill också bli en slags förebild för servern och visa att jag är vettig. Jag vill oxå underlätta staffsen jobb med små saker som dem inte ska behöva fokusera så mycket på, eftersom deras jobb är mer banna, speca osv så kan jag hjälpa till med små saker som revning, banna om staffs är inte på plats och sedan skicka ut i förlängning om de behövs.

Berätta sammanfattat vad korruption och abuse är och hur de kan förekomma på olika sätt som servervakt. Abuse för mig är att du missbrukar dina perms för att ex ge dig fördelar i scenarion, ex har du på toggleid i skott scenario. ett annat ex kan vara att du revvar dig själv eller någon annan för personen kanske har inga plåster och personen håller på o dö. Man ska då inte revva personen. Korruption för mig är att man bannar/kickar folk som inte gjort ett fel eller ex om ngn ber mig i pm att revva personen så revvar jag personen utan att ha klipp eller någon slags bevisning om vad som hände.
 
Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka
Top