Accepterad svensi | Whitelist ansökning [Papa smurf]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

svensi

Icke Medlem
Meddelanden
5
Reaction score
1
Användarnamn: svensi

Vad är din steam profil länk? https://steamcommunity.com/id/notsvensi

Vad är ditt namn i verkligheten? Oskar

Vad är ditt discord namn? svensi#2334

Vad är ditt födelsedatum? 3 Augusti 2005

Berätta om din karaktär. Min karaktär heter Oskar Gädda och han är 21 år gammal och har precis flyttat ifrån Norrland, han bodde på landet och har mycket erfarenhet inom fiske och att jaga. Hans intressen är bilar, fiske och att jaga. Han är fysiskt stark och en hårdarbetande individ inom samhället, han flyttade till storstaden för att hitta nya möjligheter då han i Norrland känt sig ensam och uttråkad, Hans morsa dog i en tarminfektion då hon åt dåligt renkött, ändå sen dess har Oskars farsa varit lite knasig i huvudet. Han är en stark individ psykiskst eftersom han har varit med om många skador från jagandet i Norrland. Hans dröm är att ha en stabil inkomst med en fin volvo.

Varför ska just du bli whitelistad? Eftersom när man är whitelistad har man en viktig status och man kan göra mycket mer än vad man kan owhitelistad, jag kommer att bidra med bra rp och en trevlig personlighet. Jag kommer att ta del i communityt och vara aktiv på servern. Jag har erfarenhet om rp från andra servrar.

Varför vill du just bli Whitelistad på denna server? Eftersom jag har spelat på sandbox servrar där man kan spawna in vilken bil som helst och vilka vapen som helst, där failrpar många och jag är trött på oseriös lall rp, jag har lärt mig och fått mycket erfarenhet från en sandbox server och vill börja rpa på rikigt på en seriös rp server med ekonomi.

Hur många timmar har du på FiveM? 73 hr

Hur hittade du Multistaden? Sökte igenom svenska servrar på FiveM och hittade denna server, såg att den var seriös och ville testa.

Har du tidigare blivit bannad här eller på någon annan server? Jag har blivit bannad 2 gånger förut, en gång för att jag pratade när jag var död (appealade) och för att jag åkte en VOI på motorvägen (appealade) jag har lärt mig mycket sen dess och läst reglerna noga, jag har blivit bättre på rp allmänt sen dess.

Spelar du på någon annan server för tillfället? Ifall så är fallet, vilken? Har spelat på en engelsk server som heter BCDOJRP som är sandbox ganska mycket.

Godkänd efter [ Muntligt ] Välkommen till Multistaden och hoppas du trivs! låser och arkiverar

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka