Accepterad svenolsson | Medlem ansökning (alexander2005)

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

GambianeN

Icke Medlem
Meddelanden
211
Reaction score
17
Vad är din steam profil länk? https://steamcommunity.com/profiles/76561199093646240/

Vad är ditt namn i verkligheten? max lakaniemi

Vad är ditt discord namn? Sven olsson#8339

Vad är ditt födelsedatum? 13 Januari 2005

Berätta om din karaktär. min karaktär heter sven och är 31 år gammal. Sven bor i sverige och är också född i sverige, dock har sven lite marocanska gener då han pappa är därifrån. Sven har inte alltid haft det så lätt i livet då han pappa inte funnits vid han sida. Sven pappa dog nämligen i maroco i näringsbrist men fick också 2 skott i axlen detta hönder därför svens pappa vad med i armen. Sven har därför levt med sin syster och mamma hela livet i stort sätt. Men svens mamma och syster har alltid hjälpt Sven i alla sitiuationer med bland annat skolan och idrotter.

Varför ska just du bli Medlem på Unive? Jag kommer att bidra med hög rp nivå men också att komma med ideer till servern. Mitt mål
är också att bli polis, brandman eller läkare. Jag kan garanter att jag kommer skapa bra rp scenarion och nu nör jag kört ett tag på unive så vill jag verkligen bli medlem occhj kunna hjälpa till så gott som möjligt

Vad är det som får dig att vara intresserad av just Unive? Delvis community som är grym alla är skit trevliga och supporten är sjuk

Hur hittade du Unive? Via en twitch streamer vid namn H3llgreN.

Vad har du för mål med ditt rollspel? Att få ett jobb men också att fixa så många kontakter som möjligt. Jag vill oxå kunna skaffa mina drömbilar och därför kommer jag jobba till 100% hela tiden.

Vad har du som mål att uppnå på Unive? att förbätrra mitt rp:arnde men också att få ett jobb inom blåljjusyrket. Men jag vill också försöka att bli en support på unive då jag är ganska teknisk och kan myccket om it problem.

Är du aktiv deltagare i andra servrar för tillfället? nej

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka